.

KPI Perhimpunan Agong UMNO 2011 Tercapai ..

Kuala Lumpur : Pada ucapan penggulungan Presiden UMNO 2011 Dato'Seri Najib ada meletakan KPI beliau didalam Perhimpunan yang baru sahaja melabuhkan tirainya pada sabtu lalu .

Didalam ucapan penggulungan beliau , KPI tersebut adalah :-



  1. Perhimpunan tahun ini dapat menggambarkan bahawa UMNO sebuah parti yang kukuh, bersatu dan ampuh.
  2. Persidangan ini menunjukkan bahawa Parti UMNO sudah berada di dalam keadaan siap siaga dan bersedia untuk mengharungi badai pilihanraya akan datang. 
  3. Melalui perhimpunan ini juga UMNO mendapat sokongan daripada rakyat.
  4. Persidangan UMNO tahun ini memberikan isyarat dan mesej yang jelas kepada rakyat 12.4 juta pengundi , 24 juta rakyat Malaysia boleh meletakan keyakinan mereka terhadap UMNO akan menang pada pilihanraya akan datang.


katanya secara bersahaja , KPI ini diberikan apabila beliau melihat , semua perwakilan yang berucap menyokong sepenuhnya usul yang dibawa oleh beliau. 

Persoalan yang timbul , adakah setiap perwakilan yang hadir pada tahun ini  memahami apa yang cuba Presiden UMNO usul kan ? Sedangkan setiap perwakilan yang berucap hanya bercerita tentang GLC , Winnabla Candidate , harta UMNO , Harta Kerajaan.... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: