.

Lim Guan Eng bakal Menjadi Ahli Polik Gilerrr...

KOSMO 08 Disember : - Hari ini akhbar ini melaporkan salah seorang penulis web anti-islam menjadi MENTAL apabila terlalu banyak menulis artikel mengapa beliau membenci ISLAM. Akhirnya , pada tarikh 22 Julai 2010 beliau menjadi pengganas anti-Islam. 

Ini lah dia Anders Behring Breivik 

So , cerita ini tidak mustahil akan terjadi di Malaysia apabila tiba di kemuncak arena Politik tanahair yang sedang rancak berlangsung diantara PR dan UMNO . Kajian menunjukkan bahawa diantara Ahli politik yang bakal menerima nasib seperti Anders ni adalah Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang. 

Kajian tersebut perlu disokong dengan sesokongnya oleh rakyat Malaysia kerana ketika ini pihak PR menggunakan Hukum HUDUD PAS sebagai senjata mereka untuk mempengaruhi Orang Islam dan pemimpin Islam untuk turut membenci diantara satu sama lain. Apabila PR berjaya melaksanakan misi mereka nanti dihari kemuncaknya nanti Lim Guan Eng akan menerima nasib seperti Anders yang tidak habis2 dan jemu2 membenci ISLAM di Malaysia. Kajian ini juga menunjukkan kebenarannya di mana Negeri dibawah Pimpinan Lim Guan Eng ... iaitu di Pulau Pinang. Lihat apa yang terjadi kepada MELAYU PENANG .... 

Renung-renungkan... Selamat Merenung .. 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: