.

Pejuang Sejati UMNO

PWTC  (Talk With Hand )- Pejuangan UMNO kini tidak lagi menunjukan persembahan tarian yang menarik perhatian rakyat jelata.

Perwakilan Mohd Kamal Saidin menyatakan , pejuang UMNO sejati tidak akan meminta-minta atau melobi Presiden UMNO untuk mendapatkan sesuatu demi kepentingan sesetengah Ahli UMNO.

Perkara ini dilihat semakin serius dan telah menjadi virus didalam perjuangan UMNO yang sebenar. Mohd Kamal Saidin  juga menyatakan “Hari ini kita berbalah kerana nak jadi calon. Dulu ketika era 80-an, kita kuat kerana pemimpin berebut tolak tawaran jadi pemimpin, sekarang mereka berebut nak jadi calon. Itulah menyebabkan kita lemah. Biar rakyat pilih pemimpin, bukan kita buat keputusan,” katanya. 


UMNO yang banyak melakukan pembangunan kalah pada pilihan raya lalu bukan kerana pembangkang kuat, sebaliknya akibat sengketa sesama sendiri dan kurang aktiviti penerangan kepada rakyat. 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: