.

Perwakilan : Jilat Presiden UMNO

Tak habis-habis nak cerita bab GLC , Winnable Candidate , Projek2 Kerajaan ... apa ini semua .. baik tak payah buat Perhimpunan Agong UMNO kalau semua perwakilan asyik nak cerita pasal projek.

Ada yang membawa usul seolah2 membodek Presiden UMNO seperti menginginkan nama mereka tersenarai di dalam pemilihan Winnable Candidate ... Hurrmrmm ... apa nak jadi ni .... entahlah .... masing-masing memikirkan kantong sendiri ... maka tidak hairan lah apabila ada yang berpendapat UMNO = DUIT .

Apa perlunya Tesk Ucapan@ Teks Perbahasan?


Perbahasan yang dibawa pada tahun ini dengan menggunakan teks .. kenapa perlu teks ??? hahah... nak cakap benda yang best2 je ke.... atau nak buat perbahasan supaya Presiden UMNO tersenyum dengan menyatakan bahawa jentera PRU-13 telah bersedia untuk mengharungi pilihnaraya akan datang???


BOSAN..... BOSAN .. BOSAN ... 


Apa yang Perlu ....??


Sepatutnya pembahas-pembahas , membahaskan isu dalaman Politik UMNO ... memikirkan bagaimana untuk membawa suara rakyat @ suara Ajk di peringkat Negeri ... serta berusaha untuk memperbaiki permasalah dalaman UMNO .. bukanya sibuk mencari kesilapan pembangkang .... sibuk nak canang cerita pasal pembangkan itu ini....

hai entah la ... apa la tranformasi yang dibuat agaknya dalam UMNO ni ...
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: