.

!!!!!AKHIRNYA PERJUANGAN KERANA DUIT!!!!!!


Satu lagi pendedahan perjuangan PR yg jijik selama ini mengata , mengeji perjuangan UMNO ( BN) samata adalah politik wang . Dan kini dengan sekelip mata Allah S.W.T ingin menunjukan siapa yang lebih jijik didalam perjuangan politik didalam memenangi hati dan jiwa rakyat . Baca lah msg diatas, jelas dan terang lagi bersuluh tertera nama RAFIZI salah seorang Ahli PAS tegar yg menyebarkan sms Perhimpunan RM200.

Isu ini pernah di panaskan oleh PR yang pernah melebalkan UMNO adalah Parti Duit Rakyat , Parti Makan Duit Rakyat kini secara jelas terbukti siapa yang mengamalkan politik wang di kalangan Pejuang Politik. "Subhanallah"....

Dikhabarkan RM200 akan diberikan kepada setiap org  yg hadir ke Perhimpunan 901 di Mahkamah Tinggi,  Jalan Duta Kuala Lumpur lalu adalah hasil daripada Negara luar yang menjadi sekutu Anwar Ibrahim . Ini membawa maksud Anwar Ibrahim menggunakan duit haram. Almaklum la kan PR kan parti haram . Maka tidak hairan lah ahlinya pun suka buat benda haram.



hurmmmm...... ni ape kes ....... 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: