.

ANWAR : RASUAH

Kejinya manusia Pakatan Rakyat.


Berita yang tak berapa nak gempar la kan , Malaysia Insider membuat pendedahan yang diperakui oleh bekas Menteri Penerangan Malaysia Datuk Abdul Kadir Sheikh Fadhil yg kononya UMNO menggunakan teknik yang digelar "BOMB" iaitu rasuah rakyat untuk mendapatkan pengundi .


Lihat pembuktian gambar dibawah ... siapa lagi keji ....


jangan terlalu mudah mengata orang yang bukan-bukan kalau puak sendiri melakukan benda keji seperti diatas. Ini bukan gambar yang sengaja di reka-reka atau super impose punya gambar ... ini realiti. Bagi barangan keperluan harian kepada rakyat , kononya untuk menunjukan bahawa Parti Pakatan Rakyat membrikan bantuan berbentuk keperluan harian kepada rakyat , tapi itu tangan kiri yang bagi..... cuba tengok tangan kanan bagi ape.... sampul DUIT....

Sudah-sudah la............

Ini tak hairan lagi la ... paling sedih idealogi anak muda telah diserapkan anti kerajaan sejak dari kecil lagi , tapi yang hairan tu .... anak depa ni semua mai hantaq kat sekolah kerajaan .... tapi ajaq anak jadi anti kerajaan.... kalau dah sejak kecil lagi dah di didik dengan cara ini .. hang pa semua tunggu .... ANAK HANG PA MAKAN HANG PA BALIK ..... sama mcm depa nak membesaq la .... duk sekolah kerajaan .. pastu ang pa semua duk ajaq anak jangan ikut kerajaan ... tapi apa kerajaan bagi ang pa makan pakai semua...... 



Apa Kata Talkwithhand : 

To Ex-Menteri Penerangan , apalagi yang ang tak puas hati sampai tergamak buat lagu ni...... dulu ang pun mencekik muntahkedarah duit jugak bukan orang tak tau . Zaman ang duk dalam Kementerian Penerangan . Apa x cukup lagi ka...??? la ni ang bersekongkol pulak dengan puak kaki jubur ni pasal apa .. ang mai mahkamah tinggi Kuala Lumpur baru ni naik merc putih lambai tangan sana sini ...... awat ang supply jubur baru ka........ Sudah2 la tu .... era ang dah tamat ......





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

:: Ika :: said...

done dear
hope leyh jnguk2 & follow back blog ika chentahati19.blogspot.com