.

Azwan & Anwar = &%#*%$*(&%@($*@


Pembuktian bahawa Azwan dan Anwar Ibrahim adalah "Sleeping Partner". TalkWithhand terjumpa pulak gambar mesra Azwan Ali adik kepada Azmin Ali bermesra dengan Pemimpin Homoseksual No.1 Malaysia Anwar Ibrahim. 

Setelah dihantam dimaki oleh blogger-blogger tanahair yang kurang senang dengan pembebasan Anwar Ibrahim pada 09 januari lalu didalam kes liwatnya yang melibatkan Saiful Bukhari , adakah Azwan Ali pula akan muncul selepas ini didalam kes Liwat Anwar Ibrahim 3.0.Tidak MUSTAHIL , perkara ini dilihat akan menjadi kenyataan apabila sampai ketika Azmin Ali dan Anwar Ibrahim tidak lagi sehaluan didalam perjuangan Reformasi Anwar Ibrahim. 

Begitu juga yang telah dilaporkan oleh salah sebuah Majalah Antarabangsa The Economist yang melaporkan bahawa Anwar Ibrahim bukan lah seorang pemimpin yang boleh dipercayai walaupun dibebaskan daripada hukuman penjara 20 tahun. Labet tersebut diberikan oleh sebuah Majalah Antarabangsa dan bukanya datang dari mana-mana ahli politik tanahair mahupun TUN MAHATHIR. 

Isnin lalu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membuat keputusan melalui Hakim Datuk Mohamad Zabidin Md.Diah untuk melepaskan Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat Saiful Bukhari kerana tiada bukti yang kukuh bagi menyokong keterangan Mohd Saiful Bukhari Azlan serta permbuktian DNA yang tidak selamat dan kukuh untuk dijadikan bukti bagi mendakwa Anwar Ibrahim. 

Pembebasan Anwar Ibrahim tersebut disambut baik oleh beberapa pihak yang cendorong kepadanya terutama sekali beberapa kelab gay , lesbian dan persatuan homoseksual dari filipina. Ini juga sudah cukup untuk membuktikan bahawa Anwar Ibrahim adalah KAKI JUBUR ...... 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Azwan Ali dan Anuar Ibrahim sama-sama hebat..suka merapu..seorang di twitter seorang lagi di pentas....pemimpin kepala ingin