.

GEMPAR GILER!!!!! PUAK PAS PERAK SEMAKIN MELIAR

Amalan politik pembangkang yang semakin menunjukan bahawa mereka ini adalah saki baki daripada puak pelampau yang hanya layak dilebelkan sebagai pengganas politik di Malaysia yang bertindak MEMBAKAR POSTER MB.Perak Datuk Seri Dr.Zambry Abdul Kadir di Selinsing baru-baru ini .

Tindakan yang disifatkan seperti tidak bijak didalam berpolitik itu dinyatakan oleh Datuk Hamidah Osman Exco Kanan Kerajaan Negeri Perak Darul Ridzuan didalam temubual beliau bersama media hari ini.



Katanya lagi perkara sebegini  bukan sahaja kali pertama berlaku di Negeri Perak , malah pada Ahad yang lalu juga poster Datuk Seri Zambry Abdul Kadir di bakar oleh puak-puak PAS dekat kawasan Masjid Tinggi , Bagai Serai . Datuk Hamidah juga melahirkan rasa kecewanya terdapat tahap pemikiran ahli politik pembangkang yang masih berada ditahap kelas bawahan.



Datuk Hamidah juga khuatir jika trend politik begini semakin berleluasa tidak hanya di Negeri Perak , malah ke seluruh negara kerana risau menjadi ikutan anak muda pada masa akan datang dan melebelkan tindakan yang kurang sihat di sisi politik . Justeru itu beliau mohon agar pihak polis menjalankan siasatan lanjut berkanan dengan kes tersebut. ( LAGI ) 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Keme org perak pun x tau cerita ni... mcm mana ko leh percaya cerita donngeng ni .....

TWH penulis yang boleh dikategorikan mcm SIAL jugak sebenarnya.. BARUA ..ANJING UMNO yang tak tahu cerita sebenar disebalik poster Zambry mamak kena bakar .....

TWH ... ini kerja org2 ko la juga la woi....buat propaganda sana-sini pastu calit taik kat pejuang kami ... itu ceritanye,.....kalau kome nak tahu sangat ....

giler....giler...