.

Penyokong Fuckatan Rakyat Masih TERUJA

Baru-baru ini Fuckatan Rakyat menganjurkan ceramah mereka di Kedah , dek kerana kerterujaan bahawa Perdana Menteri mereka Anwar Ibrahim terlepas daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya Saiful Bukhari Azlan.

Pertuduhan yang dibuat di mahkamah tinggi , baru-baru ini telah menolak pertuduhan tersebut yang dibuat oleh Saiful Bukhari Azlan keatas Anwar Ibrahim diatas tuduhan telah meliwatnya beberapa kali-kali dijadikan sebagai sebuah agenda besar untuk menjatuhkan Kerajaan yang sedia ada.

Tidak ada cerita lain Anwar Ibrahim sehingga menjelang pilihanraya PRU-13 yang akan berlangsung pada bila-bila masa sahaja. Yang hairanya mengapa penyokongnya masih terlalu taksud akan peristiwa pembebasan tersebut sedagkan rayuan Saiful Bukhari untuk kesnya disebut semua la tidak ditolak.




Sumber : Pakatan Masih Teruja 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

ni satu hal lagi .... puak-puak yang dah termakan kata DSAI tu ... banyakan lah minum air zamzam agar diterangakns emula hati mereka yang gelap gulita tu ...

ape taknampak lagi ke apa perancangan Puak DAP dan PKR ... kalau betul nak berjuangan nak menegakkan agama meh bersatu dengan UMNO ... kita tengok mcm mana gelombang rakyat yang sebenar.

Bila diajak untuk bersatu , tak nak pulak kononya nak buat sendiri ... tapi apa dah jadi sekarang .. DIPERKUDAkan lagi...

Anonymous said...

ah sudah la TWH ...

puak kome memang suke mengada-ngadakan cerita yang tak ada...

PAS is PAS ...UMNO is UMNO ... jangan menggatal pulak nak same kan PAS dengan UMNO ...

PAS PERJUANGAN ISLAM .... UMNNO PERJUANGAN DUIT ... mane kome nak ikot ..

pikiorkan lah.. yer...