.

RAKYAT BOSAN!!!!!!????

Apakah yang cuba HARAMKAHDAILY cuma buat ni . Usaha untuk melunturkan kepercayaan rakyat tu dah tentu la ... usaha untuk menipu rakyat lagi ke ?? 

Hari ini HARAMKAHDAILY didalam usahanya untuk menyakat-nyakat kepercayaan rakyat terhadap Kerajaan Memerintah bermain-main dengan membawa isu yang kononya Rakyat Sabah sudah bosan dengan janji manis kerajaan memerintah yang telah berjanji untuk membaik pulih jalan di Sabah .

Tapi apa pula yang Nik Aziz lakukan untuk membaik pulih insfrastruktur Negeri Kelantan yang dan dekat 20 tahun lebih asyik banjir setiap tahun ?? Masih sama jugak lagi kan. 



Pembangunan disebelah Sabah dan Sarawak sedang berjalan dengan rancaknya . Kerajaan telah memperuntukan sebahagian perbelanjaan Negara kepada Negeri Sabah dan Sarawak agar kedua-dua Negeri tersebut turut merasai perubahan seperti mana semenanjung tanahair. Perkara ini telah di war-warkan oleh Dato' Seri Najib didalam pembentangan bajet 2012 lalu. 

Nah rujuk sini ---->
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

harakah tak ada story la tu nampak gayenye...

orang sabah tak berbunyi apa pun ,,, dia jer yang lebih nyewww

Anonymous said...

hahaha.....

Deme ni idak bace pape kew.... Abang Najib dah buat pembentangan bajet 2012 hari tu ...

Pembangunan yang khusus akan diberikan kepada Negeri Sarawak dan Sabah ..