.

MEROYAN LAGI POK NIK NAJIS

Hubungan baik atau kunjungan hormat deligasi dari China melawat Tok Guru Nik Ajis di Kota baru sebentar tadi sudah cukup membuktikan bahawa DAPig'S dan PAS mempunyai agenda tersendiri didalam konspirasi Parti Pembangkang yang di dalam angan untuk menakluki putrajaya.

Kata Nik Ajis , "Nabi Muhmmad pernah berkata bahawa , tuntut lah ilmu sehingga ke Negara China" tetapi sayangnya Nik Ajis tidak faham apa yang dimaksudkan oleh Rasulullah yang menyatakan Tuntutlah Ilmu sehingga ke Negri China . Jelas sekali Nik Ajis kurang faham apa yang cuba di Simpulkan oleh Nabi Muhammad S.A.W.



Sehinggakan Nik Ajiz ingin menanamakan sebatang jalan dengan nama Haji Laksamana Cheng Ho. PULAK.... apa pulak ni yang cuba NIK AJIS buat ni untuk rakyat Kelantan. Rupa-rupanya Nik Ajis cuba ingin selesaikan masalah banjir di Kelantan yang tak pernah nak settle sejak dari mula Nik Ajis memerintah Negeri Kelantan ....lorrrrr... tapi fahamanya Negara China lebih maju dan diantara bangsa tertua didunia. Sebb tu Nik Ajis buat statement mcm ni.. Adakah ini menunjukan bahawa Nik Ajis semakin nyanyok?
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: