.

MANUSIA DAH JADI BINATANG


Misteri kehilangan Adik Nurul Nadirah kini terjawap setelah pihak polis telah mengesahkan bahawa DNA mayat budak yang ditemui rentung di ladang sawit Nusa Damai Pasir Gudang Johor adalah milik adik Nurul Nadirah @ Dirang.

Nurul Nadirah @ Dirang dilaporkan hilang pada 1 Mac 2012 yang lalu setelah ibunya yang sedang leka melayari laman web sosial Facebook menyuruhnya ke kedai runcit untuk membeli barang dikedai runcit yang berhampiran dengan rumahnya tidak pulang ke rumah.

Pengakuan secara langsung yang dibuat oleh ibu Dirang  “Saya akui leka melayari facebook (fb) tanpa menyedari Dirang yang keluar membeli mi segera belum pulang hingga suami bertanyakan di mana anak,” kata Roselyn Alan, 25.


Kini terjawap lah sudah kemana hilangnya Adik Nurul Nadirah @ Dirang , sehingga ditemui mati rentung kerana ibunya yang leka melayari laman facebook tergamak menyruh anak yang berumur 5 tahun kekedai berseorangan untuk membeli Mi segera 2 bungkus , telur Rm2. 


TWH BERKATA : 


TWH bukan untuk mencari silap mana-mana pihak , tetapi cuba la renung-renungkan dimana tangungjawap kita sebagai parents , samapi tergamak menyuruh anak yang berumur 5 tahun untuk kekedai. RENUNG-RENUNG KAN... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: