.

HARUS BACA !!!! YB SABAH DI TIPU , DIPERDAYA DENGAN DUIT !!!!

LAJIM - Hanya Pandai Berjanji , tetapi hakikatnya , hanyalah pembohongan semata-mata.

Berita Dari Borneo :- 

Setiausaha Lajim menyatakan bahawa Lajim Ukin hanya diperdaya dengan janji-janji manis Anwar Ibrahim. 

Kerana kegagalan Lajim ukin untuk membawa beberapa ADUN UMNO seperti Bung Mokhtar , Datuk Osu Sukam , Datuk Hajiji , Datuk Karim Bujang dan Datuk Datu Amir Kahar untuk bersama-sama Anwar Ibrahim di dalam FUCKATANRAKYAT. 

Anwar Ibrahim yang menjanjikan jutaan ringgit kepada Datuk Lajim Ukin , yang kononya akan memberikan wang tersebut kepada Lajim Ukin agar dapat membeli ke-empat-empat orang ADUN tersebut hanya lah janji manis yang Anwar taburkan kepada Lajim. 

Secara jelas dan nyatanya bahawa , "THE MASTER OF CORRUPTION " adalah berpunca daripada Anwar Ibrahim sendiri. Selama hari ini , isu yang dimainkan oleh Anwar Ibrahim hanyalah Korupsi Parti UMNO dengan memakan duit rakyat. 

Sedangkan apa yang berlaku pada tahun Anwar diangkat oleh Tun Mahathir menjadi Timbalan Perdana Menteri , siapa pula yang KORUPSI untuk menjatuhkan Arwah Tun Ghafar Baba? ANWAR IBRAHIM TOLONG JAWAB. !!!!!! NURUL EZZAH TOLONG BAGI JAWAPAN !!!!! WAN AZIZAH TOLONG NYATAKAN. 

Jangan bagi jawapan pada TWH itu semua ikut telunjuk Tun Mahathir , jangan bagi perkiraan palsu dengan menyatakan Tun Mahathir yang suruh , itu semua alasan yang dah basi. 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: