.

PECAH LOBANG !!!!!!!!!!! HUDUD TIADA DIDALAM BUKU JINGGA !!!

Hadi Awang terkedu apabila Anwar Ibrahim membuat kenyataan berkenaan Hukum Hudud yang diperjuangankan oleh PAS selama hari ini. 

Anwar Ibrahim yang dengan berani mendedahkan bahawa tiada perlaksanaan Hukum Hudud sekiranya FUCKATANRAKYAT berjaya memerintah Malaysia nanti . Ini adalah jelas telah menunjukan bahawa PAS kini hanya menjadi penentu undi DAP dan PKR sahaja serta dipergunakan agar Bangsa MELAYU berpecah belah. 

Nik Aziz dan Hadi Awang semakin sakit jantung apabila mereka , mengetahui bahawa "Tiada Perlaksanaan Hukum Hudud " tertulis didalam Buku Jingga yang mereka tandatangani serta persefahaman antara parti dibawah naungan FUCKATANRAKYAT. 

APakah PAS masih tidak nampak bahawa diri mereka sedang dipergunakan oleh DAP dan PKR ? Secara jelasnya kini PAS semakin kabur penglihatan mata hati mereka bahawa mereka hanya lah kuda tunggangan DAP dan PKR , hanya PAS yang beria-ia untuk menegakan hukum dan syiar islam di Malaysia sedangkan rakan sekutunya tidak ubah seperti "INSAN YANG BERHATI YAHUDI".

Anwar Ibrahim "The God OF JEWS In Islam " itu lah dia gelaran yang sepatutnya diberikan kepada Anwar Ibrahim. Kerana Anwar Ibrahim sanggup melakukan apa sahaja tindakan agar cita-citanya tercapai dengan jayanya , walaupun terpaksa menjual Agama , Bangsa , dan Tanahair asalkan dendamnya terbalas.

Tindakan tersebut diambil oleh Anwar Ibrahim agar rakan sekutu penentangnya iaitu DAP , akan senantiasa berada dibelakangnya untuk memberikan sokongan kepada PKR parti yang dibawah pimpinannya sentiasa mendapat PAYUNG KEMBANG daripada penyokong-penyokong DAP yang secara mejoriti undinya adalah dari Kaum berbangsa Cina.

Untuk menjaga hati DAP , PAS pula yang dijadikan kuda tunggangan kepada perjuangan Anwar Ibrahim. Ini kerana PAS yang dilihat mempunyai sokongan yang padu dari orang Melayu , dijadikan umpan oleh Anwar Ibrahim agar perjuanganya dan dendamnya terbalas walaupun Agama Islam digugurkan sebagai agama rasmi di dalam Perlembagaan. 








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: