.

HARUS BACA !!!!!!! LAGI UGUT BUNUH !!!!!!


Sekali lagi berita yang tidak gemar dibaca oleh penulis , iaitu "UGUT BUNUH PEMIMPIN". Dalam tahun ini sahaja 4 kes yang melibatkan ugutan untuk membunuh Dato' Seri Najib Tun Razak melalui laman sosial Facebook. 

Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PPVTM) Mohd Ali Baharom telah mengesan ugutan yang berbaur ugutan BUNUH PEMIMPIN NOMBOR SATU Negara itu sejak tiga hari lalu dan telah membuat laporan Polis di Pejabat Polis Daerah Dang Wangi petang semalam. 

" Ini bukan perkara gurauan atau bahan mainan. Sebaliknya ugutan untuk membunuh Dato'Seri Najib hanya akan mengundang kemarahan seluruh rakyat Malaysia. Bukan setakat ugutan bunuh kepada Dato'Seri Najib , malah penyebaran maklumat mengenai bendera Republic Malaysia juga turut dikesan." katanya kepada pihak media. 

Apa perlu ugutan sebegitu dibuat oleh mereka ni? TWH rasa tak ada maknanya nak buat statement ugutan untuk bunuh DS NAJIB jika tidak mampu untuk melakukanya. Negara Malaysia dah aman damai , negara dah merdeka dan maju membangun dalam masa 55 tahun , jika dibandingkan dengan negara-negara yang berada di sekeliling Malaysia. 

bagi TWH , kerja ugut mengugut ni .. kerja orang tiga suku je otaknye. Dasar tidak kenang diuntung. 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: