.

HARUS BACA !!!!!! PENILAIAN RAKYAT !!!!

MERDEKA 55 tahun ini disambut dengan penuh dengan dugaan yang terpaksa diharungi dengan tabah oleh Kerajaan Malaysia dengan pelbagai tentangan yang dibuat oleh JUAK-JUAK pembangkang yang kering dengan ilmu sejarah tanah air.

Punya lah singkat akal fikiran penyokong pembangkang sampai sanggup menukar BENDERA MALAYSIA kepada bendera yang baru mereka cipta.


Walaupun ramai yang menyatakan rasa kebencian terhadap UMNO yang selama ini telah membina dan menabur pelbagai pembangunan kepada rakyat , Namun , apalagi yang orang MELAYU ada selain daripada UMNO sahaja yang akan terus membela nasib Orang-Orang Melayu. 

Terpulang kepada pembaca laman T.W.H ini , untuk menyifatkan TWH sebagai rasis ke ape ke. Tetapi pada TWH sebagai penulis laman blog ini , "PERGI LA MAMPOS" apa orang nak kata tentang blog TWH. 

Mohd.Najwan Halimi , Ketua AMK yang mengaku bahawa dirinya adalah pereka bendera Malaysia yang akan digunaka pakai sekiranya FUCKATANRAKYAT berjaya menawan Putrajaya nanti. Tanpa ada rasa segan silu "MANGKUK AYUN " ni , mengaku tanpa ada perasaan bersalah kepada pemimpin-pamimpin lama UMNO yang telah terdahulu dari dirinya. 

"Sang Saka Malaya" itu lah nama bendera FUCKATANRAKYAT apabila berjaya menawan Putrajaya nanti. Kononya akan membawa semangat baru kepada seluruh rakyat Malaysia. Tetapi apakah mereka lupa bahawa , Bendera Malaysia yang sudah digunakan pakai sejak 55 tahun merdeka ni , seluruh dunia telah mengiktirafnya. BONGOK bin BAHALOL jugak FUCKATANRAKYAT ni.

Pernahkah FUCKATANRAKYAT terfikir untuk membuat bayangan Menteri-menteri Kabinet FUCKATANRAKYAT sekiranya mereka ditakdirkan untuk memerintah Malaysia pada masa akan datang? Jawapanya adalah , mereka tidak akan berani mendedahkan kepada Rakyat kalau pun benar bayangan barisan kebinet FUCKATANRAKYAT telah pun di draf oleh Anwar Ibrahim. Kerana , Anwar Ibrahim tahu bahawa ianya akan menerbitkan rasa ketidak puasan hati rakyat Malaysia , dan ianya akan menjadi punca kepada kehilangan sokongan rakyat terhadap FUCKATANRAKYAT. 

  



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: