.

GEMPAR !!! SULTAN KELANTAN BERTERIMA KASIH !!!



KOTA BHARU: Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V, menegur pengurusan air oleh kerajaan negeri dan meminta penstrukturan semula industri perkhidmatan bekalan air disegerakan seperti dipersetujui melalui kaedah pengambilalihan aset air oleh Pengurusan Aset Air Berhad (PAAB).

“Beta dimaklumkan pada dasarnya pihak berkuasa negeri sudah bersetuju dengan penstrukturan semula industri perkhidmatan bekalan air Kelantan melalui kaedah pengambilalihan aset air negeri oleh PAAB.

“Beta menggesa pihak terbabit supaya dapat menyelesaikan segera perkara ini bagi memastikan rakyat diutamakan dan sumber bekalan air yang berkualiti serta terjamin dapat dinikmati rakyat,” titah baginda pada majlis Perayaan Ulang Tahun Hari Keputeraan Ke43, di Istana Balai Besar, di sini semalam.

Turut hadir Menteri Besar, Datuk Nik Aziz Nik Mat; Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed dan Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Dr Awang Adek Hussin.

Baginda yang juga Timbalan Yang di-Pertuan Agung mengucapkan terima kasih kepada Kerajaan Pusat yang selama ini dilihat tidak pernah meminggirkan Kelantan daripada arus pembangunan.

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: