.

HARUS BACA !!!! NO HUDUD LAWS !!!!!!





selepas doa hancur UMNO/BN, Nik Aziz sendiri pulak yang mengatakan tidak salah doakan hancur UMNO sebab UMNO tolak Islam.

PAS  sendiri telah lupa bahawa kerjasama bersama DAP  dengan syarat tiada negara Islam. Sifat Munafik PAS jelas kelihatan satu persatu..

 Adakah ini berkat solat Hajat PAS sendiri??

Keberkataan diatas doa solat hajat yang PAS lakukan , kini telah terbalik pula kepada batang hidung mereka sendiri. PADAM la dengan MUKA masing. 

Jika biaca laporan akhbar diatas , yang ditulis oleh Akhbar BI , berkenaan dengan penerimaan DAP untuk bekerja sama dengan PAS jelas membuktikan bahawa DAP telah menolak 100 % untuk melaksanakan HUKUM HUDUD. 

Sedangkan , PAS menyatakan bahawa , kerjasama mereka adalah untuk membantu PAS melaksanakan HUKUM HUDUD jika mereka berjaya menawan PUTRAJAYA . Nyata ianya adalah dua pendapat yang berbeza . 

Sama ada PAS yang tidak faham apa yang dikatakan oleh DAP didalam Perjanjian mereka , atau sengaja buat2 tak faham perjanjian tersebut , asalkan dapat membantu PKR terus memecah belahkan MELAYU ISLAM di Malaysia. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: