.

HARUS BACA !! TERSUNGKURNYA PAS !!!!!


Kita masih ingat beberapa tahun dulu bila PAS buat kecoh kerana penganjuran program Sureheboh yang pada mata Mursyidul Amnya, acara maksiat kerana bercampur lelaki dan perempuan. 
Malah satu tahap, PAS tabur kondom di tapak Sureheboh untuk ‘bukti’kan kenapa program itu berunsurkan maksiat.
PAS kian tersungkur , Rupanya  dalam soal Aqidah dan Kuasa  pilihan yang UTAMA bagi PAS ialah KUASA, Soal Aqidah telah menjadi perkara no 10, Sekarang semua yang ditempelaknya kepada UMNO dahulu kini telah menjadi jalan jalan perjuangan yang halal bagi mereka. Itu lah PAS.
Tapi sekarang, sejak dah bergaul erat dengan Anwar, Ambiga dan seumpamanya, soal bercampur lelaki perempuan ini sudah tidak timbul lagi.  Kalau timbul, taklah PAS sama-sama jadi dalang dalam penganjuran rusuhan Bersih 1.0, 2.0 dan 3.0.
Semua tu bercampur lelaki perempuan lah, malah lebih teruk dari program Sureheboh yang pernah jadi isu dulu!!
Di sebalik semangat tahun baru 1434 Hijrah dan cuaca sedikit sejuk, pimpinan PAS diterajui Datuk Seri Abdul Hadi Awang tatap perlu bersedia berdepan pelbagai isu yang membara bahangnya, terutama tahap persediaan parti menghadapi Pilihanraya umum ke 13 (PRU-13)
Perhimpunan bertema Negara Kebajikan Teras Perpaduan kali ini adalah pecutan terakhir menjelang perhitungan di peti undi, kata Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub dan seharusnya menjadi landasan terbaik bagi jentera parti merumuskan tahap persediaan.
Bersandarkan hakikat itu, beliau yakin isu di luar lingkaran PRU-13 akan terpinggir dengan sendirinya. SUMBER :RMF 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

MMI said...

Salam mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih