.

GEMPAR !!! ANAK BERANAK TAKUT KALAH !!!!


LEMBAH PANTAI

Melihat kepada kemampuan Nurul Izzah untuk menang didalam PRU-13 akan datang adalah semakin tipis dan nipis , Anwar Ibrahim telah pun menyusun atur gerak langkah awal untuk menyelamatkan anaknya daripada kalah teruk di pukul oleh calon BN Lembah Pantai.

Bukan sahaja takut kepada kekalahan anaknya di lembah Pantai malah kini timbul pula isu wujudnya sebuah gerakan halus di Permatang Pauh untuk menyingkirkan Anwar Ibrahim daripada terus menjadi calon dan Wakil Rakyat bagi parlimen tersebut.

Secara Jelasnya kini adalah , Nurul Izzah sudah tidak diperlukan lagi oleh rakyat di Lembah Pantai , pelbagai isu dan masalah rakyat tidak mampu Nurul Izzah selesaikan . Almaklumlah kan Nurul Izzah adalah calon paksaan dan mangsa penyambung perjuanganya PKR dengan cara paksaan bapaknya . 

kematian di Blok 18 Taman Bukit Angkasa, Lembah Pantai. Seorang wanita berumur 93 tahun meninggal dunia, dan jenazahnya diuruskan di Surau An-Nur Blok 18 iaitu bawah je dari rumah Arwah.

Maka penduduk tempatan terutama saudara-mara si mati pun ramailah yang datang, yang mengurus jenazah ada, yang menziarah pun ada.

Maka oleh sebab kita pun tahu pilihanraya dah dekat, tiba-tiba datanglah juga Nurul Izzah. Dipercayai dia dimaklumkan tentang kematian ini dan dibawa ke Surau An-Nur oleh Yati, ibu tunggal Blok 19 yang memang kuat PKR.

Kedatangannya tidak disambut, jadi orang pun tak perasan dia datang. 

Yang nak jadi ceritanya, dan ini disaksikan sendiri oleh isteri salah seorang wartawan Berita Lembah Pantai, serta beberapa muslimat kariah Surau An-Nur, ialah begini:-

Ketika bersalam-salam, ada seorang saudara simati ni (dipercayai perempuan ni kerja tukang masak di UM) pun bertanya pada Nurul Izzah,

"Awak ni siapa?"

Bagi mengekalkan PKR sebagai sebuah Parti Politik "Anak Beranak" Anwar mungkin akan mengambil langkah drastik disaat akhir untuk betukar tempat bertanding dengan anaknya Nurul Izzah. Menyedari bahawa tiada kemampuan untuk Nurul Izzah terus bertapak di lembah Pantai , Anwar Ibrahim sudah tiada jalan lain bagi mengekalkan anaknya sebagai wakil rakyat parti pembangkang. 








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

fames said...

pelbagai masalah tak mampu diselesaikan? dalam tv3 jarang sangat citer Pantai Dalam, byk isu mende..padahal xde isu pun..aku org Pantai Dalam, jgn wat citer bkn2, syial!!

Talk With Hand said...

ada aku kesah ... nak sembang apa pasal ,ebah pantai .. meh sini ...