.

GEMPAR !!!! PEMIMPIN DILAMAN LUCAH !!!!


Patutlah ramai sangat peminat Anwar Ibrahim, apa katanya, seluruh dunia melihat bahawa Anwar Ibrahim adalah pemimpin islam yang terhebat????

Rupenya, ini lah kehebatanya si Anwar Ibrahim, video seksnya kini bertaraf antarabangsa. memang hebat la kan si ketua parti pembangkang ni. 

Dulu Jubor, kini MEMANTAT'S  dengan china doll ... maka tidak hairanlah pemimpin dari PAS juga suke benda yang sama.Dulu mereka sibuk bercakap dengan ahli UMNO, kini tidak kurang hebat juga dengan ahli PAS, parti yang memperjuangankan ISLAM dan Negara Berkebajikan. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 comments:

Honney Muslimah said...

memalukan!

http://ohpolitik.blogspot.com/2013/02/jom-tengok-anwaribrahim-jatuh-macam.html#.USHheB0a7Aw

kelate jati said...

anwar ibrahim = international porn star..
itulah yg dibanggakan oleh pimpinan, ahli dan penyokong Pakatan Pkr Dap Pas .. hahaha..
anwar yg syok.. cai yg sebok tolong defend..

Anonymous said...

Ngko suke tengok video lucah ekkkk?

Talk With Hand said...

kalau berani komen pakai nama sendiri la .. dasar tak boleh terima kenyataan memang lah mcm tu ..

Anonymous said...

I believe that is one of the most important info for me.
And i am glad reading your article. However wanna remark on few normal things, The website taste is perfect, the articles is
really great : D. Good job, cheers

my web page - dental implants cost

Anonymous said...

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the site is
extremely good.

My weblog - affordable-dental-plan.org

Anonymous said...

electronic cigarette, smokeless cigarettes, ecig, electronic cigarettes reviews, e cigarettes, electronic cigarettes

Anonymous said...

electronic cigarette reviews, e cig forum, electronic cigarette, e cigarette health, electronic cigarette, buy electronic cigarette