.

GEMPAR !!!! PENDEDAHAN MENGAPA HARAM UNDI PEMBANGKANG !!!

Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di negeri ini yang dianggotai para ulama, tok guru pondok, imam dan ustaz muda membuat pengisytiharan bahawa memberi undi kepada Pas pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) adalah haram.

Pertubuhan itu iaitu Minda Pondok, Ustaz Muda Membela Agama dan Tanah Air (Ummati), Ikatan Cendekiawan Islam Kelantan (ICIK) dan Pendita turut menegaskan bahawa perjuangan menentang Pas adalah jihad kerana mengundi parti itu bermaksud menyokong DAP yang merupakan parti cauvinis yang menolak Islam dan memperjuangkan sekularisme.

Sehubungan itu, kesemua NGO berkenaan yang diwakili pemimpin masing-masing berjanji akan menyediakan satu dokumen lengkap berhubung pengisytiharan tersebut untuk diberikan kepada raja-raja Melayu dan Majlis Fatwa Kebangsaan agar dapat dibincangkan dan menyelesaikan kekeliruan yang ditimbulkan oleh Pas selama ini.
Pengasas Pondok Geting, Abdullah Sa'amah yang juga Penasihat Minda Pondok berkata, kegagalan Pas mempertahankan Islam terutama penggunaan kalimah Allah oleh orang bukan Islam tidak boleh dimaafkan sama sekali, malah demi politik para pemimpin Pas seolah-olah jahil agama.

Ini adalah BUKTI yang sangat kukuh mengapa RAKYAT PERLU MENOLAK PAKATANRAKYAT didalam PRU-13 akan datang. Jika ada pihak yang ingin menyatakan bahawa PC ini adalah sengaja dibuat dan dibayar oleh UMNO , pastikan ada NAS yang kuat dan  bukti yang kukuh. 

Kini semakin jelas perjalanan politik Pembangkang yang selama hari ini kononya memperjuangankan HAK RAKYAT , NEGARA BERKEBAJIKAN , dan REFORMASI adalah sebuah REKTORIKA PakatanRakyat. Doa HANCUR BN @!!!! JAHANAM BN !!!! telah Allah makbulkan kepada mereka dan diri mereka sendiri. 

Maka terbukti lah sudah di dalam arena politik tanahair , UMNO (BN) diterima oleh segenap lapisan masyarakat , malah perjuangan UMNO (BN) perlu diberi sokongan oleh setiap rakyat Malaysia bagi memastikan perjuangan sebenar bagi memartabatkan AGAMA , BANGSA dan TANAHAIR dipacu terus oleh kerajaan Barisan Nasional. 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

wang RM2 juta baru ni dah habis ke??

Talk With Hand said...

sila tinggalkan komentar anda mengikut tajuk yer .. jng nak spin huru hara okay ..