.

GEMPAR!!!! GAY IS NOT THE METTERS !!!!

GAY IS NOT THE METTERS . 

KABOOMMMMMM !!!!! GAY !!!! GAY !!!! GAY !!!!!! WILL BE THE PRIME MINISTER OF MALAYSIA !!!!!!


Bab ni TWH sure Chegu Bardviser tak berani nak komen punya. Ada kemungkinan di apun GAY jugak bila tengok gaya mcm lembut,macam dah serupa , tapi entah la wallahualam.

Sesatan yang semakin terserlah apabila AMK Cabang BANGI mengeluarkan kenyataanya secara rasmi di laman sosial twitter " KAMI TETAP AKAN TERIMA DS ANWAR IBRAHIM sebagai Perdana Menteri (PM) walaupun dia seorang GAY, kerana itu hak PERIBADI BELIAU". 

Kalau geng-geng ni sembang bab agama,langit boleh runtuh,tapi pemilihan pemimpin mengikut garis pnaduan islam gagal di laksanakan dengan sempurna,walaupun PAS bersama-sama mereka didalam Pakatan Rakyat. 

PAS masih lagi berdiam diri sehingga ke saat ini.Sebagai tanda setuju kepada kenyataan yang dibuat oleh Ahlinya didalam PR. Mengapa PAS tidak bengun dan mengeluarkan kenytaan yang keras untuk menolak kemungkinan jika Anwar adalah seorang yang mengamalkan aktiviti luar tabii. 


Syiah.


Pembaca boleh bayangkan sekiranya puak-puak ini yang menerajui negara kita nanti? Mereka dah tersasar jauh dari ajaran Islam sebenar.

Firman Allah di dalam Surah As-Syu’araa’, ayat 165 dan 166 yang bermaksud:
“Patutkah kamu melakukan hubungan jenis dengan lelaki dari kalangan manusia,
“Dan kamu tinggalkan apa yang diciptakan oleh Tuhan kamu untuk kamu (melakukan hubungan yang halal) dari badan isteri-isteri kamu? (kamu orang-orang yang bersalah) bahkan kamu adalah kaum yang melampaui batas (keinginan kebanyakan haiwan)!”
Sumber : Rakyatmerahkuning.blogspot.com
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Haha. Baru la jelas, bendera berlambangkan mata satu. Terbaek.