.

GEMPAR !! HARUS BACA !!!! KERAJAAN MALAYSIA ZALIM !!!!

Apakah perasaan bapa ?


Saya tidak berasa sedih, dan menyesal kerana saya telah pun memberitahu kepada mereka bahwa tindakan mereka ini adalah sebuah tindakan yang tidak betul .

Malah dirinya berasa berpuas hati dan suka dengan keputusan yang teag pun diambil keatas anak kandungnya. Apa yang menyedihkan hati seorang bapa ini, bukan TINDAKAN yang dibuat oleh kerajaan Malaysia terhadap Arwah anaknya. Tetapi kesal dengan apa yang diajar oleh anaknya adalah SESAT dan TERPESONG .

Menurut bapa arwah, Ustaz Ibrahim Libya mengajar agama dengan betul sehinggalah seorang pemimpin PAS dari Alor Setar menghasut arwah untuk menentang Kerajaan.

Jika PAS mahu menafikan penglibatan mereka, kenapa amanat Haji Hadi ditampal di kampung Memali. Bukan sahaja amanat Haji Hadi, turut ditergantung di dinding adalah gambar ulama Syiah dari Iran dan juga gambar Muammar Gadafi semasa muda.


Namun hari ini semuanya sudah berubah. Malaun-malaun yang menggunakan isu Memali untuk mendapat sokongan rakyat kini menjawat jawatan penting dalam PAS. Dan mereka ini juga yang mengkhianati balu-balu peristiwa Memali dengan selewengkan tabung Memali.



Adakah Ibrahim Libya Dikebumikan Dengan Sempurna ? 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment