.

GEMPAR !!!!! TANDA SAHIH ABANG NON SAYANGKAN ISRAEL !!!!!


KANTOI !!!! VIDEO SEKS ANWR YANG KE 2 KALI INI ADALAH BERSAMA DENGAN SEORANG LELAKI DISUATU TEMPAT !!!!.

Berang dengan penyiaran secara meluas video tersebut, Anwar Ibrahim terus mengeluarkan statementnya yang secara jelasnya menunjukkan bahawa dirinya adalah HAMBA kepada Israel untuk menhatuhkan Islam , melayu dan seuruh perpaduan antara rakyat Malaysia.

Anwar Ibrahim menganggap penyiaran Video tersebut,adalah satu kekejaman UMNO untuk memastikan dirinya dipandang hina oleh rakyat Malaysia. 

Berikut adalah maksud yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim, maksud "ISRAEL PUN TAK SEJAHAT ITU " . kalau lihat Gambar dibawah, pasti puak pembangkang akan cakap SUPER IMPOSE , KERJA ORANG UMNO , UMNO (BN) JAHAT ,dan lain-lain. 




Yang peliknya sampai sekarang mainstream PAS , harakahdaily tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan bagi menyangkal tindakan statement Anwar Ibrahim yang secara jelasnya menunjubakan bahawa PAS juga turut menerima habuan yang sama iaitu dana asing dari Israel yang dikenali sebagai "Pro-Israel Foundation"

Sumber : mymassa.blogspot.com
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment