.

HARUS BACA !!!!! CINA BACA AL-QURAN BERGURUKAN ABANG NON !!!!

HOT !!!!! HOT !!!!! 
Bila mana DAP akan dilebelkan sebagai sebuah parti HARAM tahap Mukhalazah (PERLU DISAMAK) , ketika itu dimanakah Karpal Singh , Lim Guan Eng , Lim Kit Siang , Tian Chua dan pemimpin-pemimpin PakatanRakyat yang lain berada. Adakah mereka akan mengambil masa panjang lagi untuk menubuhkan semula DAP Season baru atau terpaksa join PAS ata PKR bagimemastikan calon mereka mash bloeh bertanding. 

Ketika ini PAS sedang dipuji melambung-lambung oleh DAP, jika dilihat dahulunya mereka saling bercakaran antara satu sama yang lain kerana menegakan prinsip perjuangan masing-masing didalam area politik tanahair. PAS dengan Hududnya DAP pula dengan Demokrasinya , PKR pula dengan reformasinya. Menyedari bahawa DAP pasti akan dicuit oleh pelbagai pihak sehingga terbuktinya hari ini bahawa DAP adalah sebuah parti yang tidak mengikut lunas dan garis panduan yang telah ditetapkan oleh ROS. Membawa maksud DAP adalah sebuah parti HARAM.

DAP jika diharamkan pasti akan memilih PAS yang secara jelasnya kini , mempunyai sokongan melayu yang sangat ramai jika dibandingkan dengan PKR dibawah pimpinnan Anwar Ibrahim. Tetapi malangnya kini semakin ramai pula pemimpin PKR meninggalkan parti kerana janji yang pernah diberikan oleh Anwar Ibrahim tidak pernah tertunai , hanya janji tinggal janji.Ini adalah faktanya.PKR hanya pandai berjanji,tetapi hakikatnya mereka sendiri tidak mampu untuk memenuhi setiap janji yang ditaburkan.

Resam tersebut turut diikuti oleh anak Anwar Ibrahim yang kini adalah Ahli Parlimen Lembah Pantai iaitu Nurul Izzah. Secara kasarnya Nurul Izzah kini mula hialng sokongan jugak di Lembah Pantai.Dan kini Lembah Pantai bukan lagi kawasan yang selamat untuk Nurul Izzah menang didalam PRU-13 akan datang.Rakyat mula memberikan kepercayaan terhadap Barisan Nasional Lembah Pantai setelah pelbagai pembangunan yang sedang pesat berlangsung di Kawasan Parlimen Lembah Pantai. 

DAP kini walau bagaimana sekalipun sudah mula bergoncang dengan isu CEC yang mula dipersoalkan oleh ROS. CEC yang hanya wayang berlansung di Pulau Pinang hanya untuk memenangkan anak beranak LGE dan Karpal Singh kini menjadi tajuk utama ROS yang masih mempersoalkan bagaimana CEC tersebut berlansung. Perkara ini MELETOP apabila salah seorang yang kalah didalam pertandingan tersebut mempersoalkan bagaimana CEC tersebut berlangsung. Apabila menemui pelbagai persoalan yang tiada jawapan yang pasti dan kukuh , DAP kini akan mula hiang sokongan MELAYU. Terutama sekali di Pulau Pinang. 

Menyedari bahawa DAP akan hilang kesemua kerusi yang dipertandingkan sebelum ini, DAP harus mendaftar sebagai ahli mana-mana parti diantara PKR dan PAS bagi mengekalkan kerusi yang sedia ada terutama sekali kerusi-kerusi yang berada didalam Pulau Pinang khususnya. Sekiranya DAP gagal berbuat demikian , maka DAP akan hilang secara keseluruhan kawasan dan parlimen yang telah ditakluki oleh mereka pada tahun 2008. 

BERSAMBUNG ......   


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: