.

INTERNATIONAL BREAKING NEWS!!!!! MISAUARI IS NOT MNLF LEADER ANYMORE !!!!!

Sebuah laporan media antarabangsa melaporkan bahawa kini misuari tidak lagi menjadi chairman kepada puak militan terkuat di Mindanou .Kini dikhabarkan kini Misuari lari ke Syiria setelah mendapat suaka politik di sana. Persoalan sekarang, siapakah yang memimpin MNLF di Filipina Selatan setelah pemergiannya ke Syiria? "Perjuangan belum selesai, barisan hadapan perlu dibentuk untuk menghadapi sebarang kemungkinan." Ujar seorang sahabat penulis yang juga masih anak MNLF yang tinggal di Sandakan. Beliau menyambung lagi "Kalau tiada pemimpin pelapis yang berkarisma mengambil alih, kepimpinan MNLF akan disusupi anasir luar, inilah yang merisaukan".

Tak kisah lah kemana pun si Dr.Misuari tu nak pergi.Yang penting sekarang adalah bumi berdaulat Sabah sudah pun berdarah. TWH mendapat maklumat bahawa MNLF yang pernah dipimpin oleh Misuari suatu ketika dahulu adalah pengamal fahaman SYIAH dan WAHABI. 

Terperanjat jugak TWH apabila malumat tersebut ada menceritakan bahawa Anwar Ibrahim juga pernah ke Indonesia untuk bertemu dengan pemimpin-peminpin militan islam di sana bagi membincangankan soal pendapat dan fahaman islam.

Tidak menolak kemungkinan bahawa Anwar juga adalah salah seorang yang mengamalkan fahaman Syiah dan Hwahabi di Malaysia. Ini dapat dibuktikan apabila pengakuan yang pernah dibuat sendiri oleh Abu Bakar Ba'shir pemimpin gerakan islamiyah Indonesia yang terkenal dengan keredikalannya . 

Laporan akhbar yang pernah ditulis oleh Canada Free Press prnah menyatakan bahawa pemimpin pembangkang Malaysia adalah seorang yang menjadi penyebar kepada fahaman wahabi kepada seluruh dunia.Maka tidak hairan lah sekiranya LGBT mendapat sambutan yang hangat di MAlaysia . Lihat sahaja pembuktianya di bawah ini . 



Jika benar Sultan Jamalul Kiram III yang berkuasa keatas tanah  Sabah yang dikatakan HARUS dikembalikan kepada Sulu semula serta mengakui bahawa tenteranya adalah pasukan tentera islam yang senantiasa mempunyai semangat untuk berperang dan berani mati dan mengikut ajaran islam, mengapa pula jamalul kiram perlu bertindak MENSYIRIKAN ALLAH? Ini jelas bahawa Jamalul Kiram juga adalah pengamal fahaman WAHABI yang dibawa oleh Abu Bakar Ba'Shir. 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: