.

BREAKING NEWS!!!! PUNCA KEMARAHAN KHALID SAMAD DIHARI PENGUMUMAN CALON !!!!


Isu Khalid Samad memekak sewaktu hari pengumuman calon menjadi titik tolak bermulanya rakyat mulak menolak kepimpinan pembangkang di Selangor. Pelik jugak dengan situasi ketika itu, persoalan yang timbl adalah mengapa Khalid Samad bertindak berang dan memarahi Pegawai SPR yang membuat pengumuman tersebut.

Rupe-rupenya , kerana penyokong Khalid Samad yang boleh dibilang dengan jari kehadiran mereka telah disekat pihak polis kerana lewat memasuki kawasan penumuman calon dibuat.

Khalid Samad lebih menjadi berang apabila ponyokong yang tiba tidak sama seperti mana yang telah dijanjikan kepada beliau. Tidak sampai 100 orang pun yang hadir untuk memberikan sokongan apabila namanya diumumkan sebagai calon yang betanding dengan YB.Zulkifli Nordin di Shah Alam.

Berlainan pula sambutan dan sorakan yang diberikan rakyat Selangor yang hadir apabila nama YB.Zulkifli Nordin diumumkan sebagai calon yang bertanding untuk menentang Khalid Samad yang bertanding diatas logo PAS .



YB .Zulkifli Nordin mampu menarik nafas lega apabila ramai penyokongnya turun ke pusat penamaan calon sehinggakan Zulkifli sendiri tidak menjangkakan seramai itu penyokong BN turun bagi memberikan sokongan padu terhdap Yb.Zulkifli Nordin.

Beberapa sumber yang sempat TWH jadikan sumber yang boleh dipercayai menyatakan bahawa orang-orang Shah Alam tidak suka kepada Khalid Samad ni kerana dirinya sendiri tidak pernah turun padang pun selama hari ini. Jadi kes yang melibatkan pengundi Shah Alam pun, Khalid Samad tak pernah nampak muka untuk turun padang untuk bersama-sama rakyat dan pengundi di Shah Alam. Jauh sekali untuk turun bersama berkampung atau majlis kenduri kahwin pengundi Shah Alam, jangan ditanya la jika melibatkan perkara kematian,langsung tak nampak batang hidung pun. 

Patut lah si Khalid Samad mengamuk pada hari pengumuman calon tersebut. Rupa-rupanya tak puas hati dengan kehadiran penyokong sendiri. Ini adalah adalah alamat untuk Khalid Samad sedar bahawa Rkayat Shah Alam dah mula meluat tengok Khlaid SAmad dan tidak layak untuk dijadikan pemimpin pengundi Shah Alam.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: