.

ESKLUSIF !!!! DIPECAT KERANA PENGKHIANAT PARTI MELAYU !!!!


Kerana kecewa terhadap keputusan yang dibuat oleh Dato'Seri Najib kerana tidak menyenaraikan namanya sebagai salah seorang calon BN yang YAKIN MENANG , Kamilia Naid Ketua Wanita UMNO mengambil langkah untuk bertanding juga sebagai calon BEBAS. 

SANGAT CILAKA !!!!!!

Keputusanya berjaya menaikkan angin seluruh rakyat Malaysia yang selama hari ini memberikan sokongan padu kepada kepimpinan Barisan Nasional yang disegani kerana perjuangan tanpa sempadan hanya untuk melihat anak bangsa terus maju kedepan. 

Tetapi berlainan pula dengan rentak yang dibawa oleh Kamilia ni, jauh sangat menyimpangnya hanya kerapa tidak TERCALON untuk bertanding didalam PRU-13 kali ini. Dengan membuat keputusan untuk bertanding sebagai calon bebas sudah cukup jelas menunjukan bahawa dirinya sudah tiada kesetiaan terhadap Barisan Nasional. APakah tujuan sebenar Kamilia untuk bertanding diatas tiket calon bebas ? adakah Kamilia juga adalah salah seorang yang gilakan kuasa??

Ketika ini seharusnya seluruh JENTERA BN perlu bersatu padu untuk memenangkan parti Barisan Nasional (BN) dan bukan juga masa yang sesuai untuk menunjukan Protes terhadap keputusan yang telah dibuat oleh Pengerusi Barisan Nasional disaat-saat akhir. 

Kesetiaan bersama parti perlu tinggi didalam diri setiap ahli parti Barisan Nasional. Jangan lah terlalu mengambil jalan mudah untuk menilai apakah perngorbaan kerajaan selama hari ini tidak menunjukan bahawa BArisan Nasional betul-betul sedang memberikan Full Comitment hanya untuk menyedarkan anak bangsa sendiri.  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

Berita dari gunung said...

Kamalia baru nombor dua, adat no dua tak boleh melampau dan mengada-ngada.

Unknown said...

Gila kuasa kot..

Talk With Hand said...

hahaha ... kurang ajar punya X-Naib Wanita Umno ...