.

GEMPAR !!!!!!! CALON AYER HITAM BUKAN ISLAM !!!!!


DAP menggunakan tiket PAS untuk terus bertanding didalam PRU-13 yang bakal berlangsung dengan sengit pada 5 Mei 2013 nanti. Apakah tujuan utama DAP ingin menggunakan tiket @ logo PAS untuk terus bertanding. 

Secara jelasnya kini DAP mempunyai sedikit kesulitan apabila penubuhan DAP kini dipertikaikan oleh ROS kerana CEC yang berlangsung di Pulau Pinang baru-baru ini menimbulkan kecurigaan terhadap penubuhan parti racist tersebut. 

PAS akan terus dipergunakan oleh DAP terutama sekali didalam pertempuran itu nanti. Sungguhpun DAP betanding diatas tiket dan logo PAS, namun kerusi yang dipertandingkan bukanlah menjadi milik PAS sekiranya ditadirkan calon cina DAP tersebut menang di dalam pertarungan yang dijankga akan berlangsung dengan sengit.

DAP bijak mengatur langkah mereka agar PAS sentiasa tunduk dengan apa yang dimahukan oleh DAP asalkan mereka menang didalam PRU-13 kali ini. Secara nyatanya sungguhpun yang  dipertandingkan oleh PAS pada kali ini datangnya dari Kelab Penyokong PAS yang di kepalai oleh dua bangsa lainiaitu Cina dan India. 

Kelicik DAP menyusun atur langkah amat sukar dikesan oleh PAS. Walaupun yang dipertandingkan di Ayer Itam kali ini adalah dari Kelab Penyokong PAS, tetapi kita harus ingat polisi PAS adalah berbeza dengan apa yang telah diumumkan oleh Nik Aziz untuk menurunkan Hu Pang Chow sebagai calon di Kerusi Parlimen Ayer Hitam.Hati dan jiwa Komunis , TETAP akan memenangkan komunis juga itulah kenyataanya.Membawa maksud bahawa wayang kulit yang menari adalah ceritara PAS untuk memenangkan PAS, tetapi calon yang betanding adalah datangnya dari bangsa DAP yang anti Islam dan Melayu.




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: