.

GEMPAR !!!! MUNAFIKNYA SEORANG PEMIMPIN ISLAM !!!!!

Kelantan :- Nik Aizz Tuan guru yang terkenal dengan fatwa PEMBOHONGnya kini layak mungkin digelar sebagai serorang yang MUNAFIK. Golongan yang hanya pandai bercakap bab agama , bab perjuangan Islam, tetapi kini hanya dirinya bergelumang dengan kemunafikan dirinya yang hanya bertopengkan islam sebagai landasan perjuangan PAS selama hari ini.

Kenyataan ini diberikan sendiri oleh pemuda PAS Kelantan yang selama ini mengagungkan pemimoin tersebut kerana hebatnya mempertahankan Kelantan selama 22 tahun sehingga kini Kelantan masih ditadbir oleh Kerajaan PAS yang hebat berdebat dan berfatwa dalam soal jawap yg berkeaan dengan ISlam. 

Tetapi malangnya setiap kata-kata perjuangan , kata semanagat Nik Aziz sudah tiada siapa yang mahu ikut , inikan pula untuk mendengarnya keluar dari mulut seorang yang layak dilebelkan sebagao seorang yang munafik. 

Melihat video diatas , diseling pulak dengan apa pertuturan yang keluar dari mulut Nik Aziz sendiri ternyata bahawa Nik Aziz adalah seorang yang MUNAFIK. Ini adalah punca mengapa akan bergegar lagi apabila undi muda mereka ,hampir disetiap pusat mengundi akan berubah kepada Barisan Nasional.

22 tahun Nik Aziz memerintah Kelantan , masalah kemiskinan , masalah banjir , masalah pendidikan , masalh dalam parti PAS lagi la pulak tidak kurang hebatnya. Perebutan kuasa kerana inginkan kerusi utama PAS tidak lagi menjadi rebutan dikalangan ahli PAS , tetapi kini Nik Aziz perlu berfikir 2-8 kali sekiranya DAP mendaftar sebagai ahli PAS yang sah.

Persolanya kini sekiranya DAP terbubar, dan kerana terpaksa untuk memastikan kerusi-kerusi yang dipertandingkan adalah menang dan tanpa ada rasa goyang, kini DAP harus berlakon sehebatnya kerana inginkan kerusi yang pernah dipertandingkan adalah milik PAS didalam PRU-13 akan datang jugak nanti. 

BERSAMBUNG LAGI ....






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: