.

HARUS BACA !!!! BN TIDAK PERNAH MENOLAK PRINSIP ISLAM !!!


BN tak korban prinsip IslamNajib bersama Imam Masjid Al-Nabawi, Madinah, Al-Syeikh Solah Muhammad Al-Budair pada perasmian Majlis Wacana Pembangunan Ummah Peringkat Pahang di Dewan Konvensyen Sultan Ahmad Shah, Pekan, semalam. - Foto Aizuddin Saad
Pekan: Kerajaan Barisan Nasional (BN) tidak pernah mengorbankan prinsip Islam berbanding pembangkang yang berdolakdalik dalam hal agama demi kepentingan politik. 

Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak menegaskan, meskipun BN dianggotai parti komponen yang mempunyai ahli bukan Islam, BN ditunjangi UMNO tegas mempertahankan kalimah Allah daripada digunakan dalam Bible versi bahasa Melayu. 



Usah permain kalimah Allah 

Sebaliknya, pembangkang tidak konsisten mempertahankan isu berkenaan sematamata untuk meraih keuntungan politik meskipun menyedari kalimah Allah tidak boleh dipermainmainkan, apatah lagi untuk kepentingan politik sematamata. 

Najib berkata, BN menaik taraf manifesto parti sebagai aku janji kerana setiap janji kepada rakyat bukan setakat dinilai orang ramai, lebih utama dinilai dan dihitung Allah di akhirat.

PS: AL MAKLUM AJER LAHKAN .. ISU KAFIR MENGKAFIR .... ISU BN TOLAK ISLAM itu semua isu yang menjadi HOT TOPIK oleh pejuang-pejuang pembangkang yang terlalu taksub dengan perjuangan dan rentak politik yang dibawa oleh pembangkang. 

Sedangkang, rakan seperjuangan mereka sendiri tidak SETUJU kepada perlaksanaan HUDUD sekiranya Pakatan Rakyat menang didalam PRU-13 kali ini pun PAS hanya mengambi pendekatan berdiam diri sahaja kerana mereka sudah perperangkap dengan Tahaluf Siasi yang mereka buat sendiri didalam perlakasanaan "BUKU JINGGA". 

Sekarang ni, BN pula yang dipersalah didalam isu-isu yang melibatkan sensitiviti orang-orang islam di Malaysia. HURMMMMMM politik CAP AYAM rupenye pembangkang ni ... 
 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: