.

HARUS BACA !!!!! CALON PERTAMA MEMBUKTIKAN PERGOLAKAN DALAMAN SEMAKIN TERUK !!!!



PAS mengalami tekanan yang begitu teruk setelah diugut oleh rakan sekutunya bahawa akan meninggalkan PAS sekiranya HUDUD dilaksanakan oleh PAS sekiranya berjaya mengambil tampuk pemerintahan Negara. Menerima ugutuan dari Calon yang telah diumumkan pada PRU-13 kali ini menunjukn bahawa kini PAS umpaman BABI DICUCUK HIDUNG.

BUKTI PAS SEDANG MENGALAMI DELEMA . 

Mengapa calon Hu Pang Chow di turunkan oleh PAS untuk kali kedua kalinya adalah sudah cukup membuktikan bahawa, PAS sudah tidak mempercayai rakan ahlinya yang berbangsa melayu dan islam. Pergolakan ini semakin nampak apabila Video Mustafa Ali tersebar secara meluas di ssegenap tanahair.

Pokoknya kini adalah, PAS tidak lagi boleh mempercayai MElayu dan Islam untuk digantikan sebagai calon yang mempunyai kredebaliti boleh menang didalam sesuatu Parlimen mahupun DUN. 

Laporan yang pernah dikeluarkan oleh AIDC sudah cukup menunjukan bahawa calon yang dipertandingkan oleh PAS ini ( HU PANG CHOW ) adalah memihak kepada DAP dan hanya menggunakan logo parti PAS sahaja agar penyertaan dirinya untuk dipertandingkan dilihat sebagai calon yang layak bertanding. Ini juga menunjukan bahawa PAS membantu calon DAP untuk menang didalam PRU-13 kali ini. 

Muslihat DAP untuk mempergunakan PAS sebagai penyokong kepada kemenangan mereka didalam PRU-13 kali ini memperlihatkan bahawa sekiranya Hu Pang Chow memenangi kerusi di parlimen Ayer Hitam , tidak mustahil Pang Chow akan membuat keputusan untuk terus menukar kerusi parlimen tersebut kepada kerusi DAP sekiranya permasalah yang dihadapi oleh DAP yang berkaitan dengan isu ROS adalah memihak kepada DAP. Dengan itu PAS pasti hilang satu lagi kerusi parlimen.

Persoalan yang timbul dan perlu dijawab oleh Nik Aziz sekarang adalah, mengapa tidak diletakan calon PKR di Parlimen Ayer Hitam. Adakah PAS sudah hilang kepercayaan terhdap parti pimpinan Anwar Ibrahim atau PAS sudah terjerat leher sendiri hanya untuk mengekalkan sokong bukan MElayu dan Islam?  




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: