.

HARUS BACA !!!! KALAU DAH LAHIR SEBAGAI MANUSIA LIDAH BERCABANG DUA !!!!!

PEMBUKTIAN SIAPAKAH RAFIZI SI TALAM DUA MUKA

Didalam Video ini , pasti akan dipetikaikan oleh RAMAI ahli Pakatan Rakyat dengan menyatakan bahawa UMNO (BN) pandai melalukan "superimpose" dan yang sewaktu denganya. Sedangkan perkara sebenarnya yang mereka alami tersebut, mereka terpaksa berdepan dengan pelbagai pembongkaran yang telah dibuat oleh ramai blogger-blogger pro kerajaan. 

Semuanya terbukti sudah melalui video ini. Apa sebenarnya karakter Nik Nazmi Nik Ahmad, ADUN Seri Setia yang pernah menjadi Setpol Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim. Beliau juga merupakan anak didik tak lain tak bukan si Anwar Ibrahim.

Rakaman di bawah  dibuat semasa mesyuarat tertutup untuk membincangkan isu jambatan besi di Petaling Jaya yang dihadiri oleh wakil ahli-ahli Parlimen, wakil pemaju PJCC, wakil konsesi lebuhraya NPE dan ahli majlis Majlis Perbandaran Petaling Jaya (MBPJ).


Sudah jelas terbukti dalam video ini bagaimana Nik Nazmi telah:



1. Tunduk kepada tuntutan pemaju (NPE) untuk merobohkan jambatan dan membiarkan   
    rakyat merana dengan bayaran tol.

2. Menghina agama Hindu dengan panggilan seperti "kuil bawah pokok".

3. Menghina rakyat dengan meminta agar butiran mesyuarat ini tidak keluar kepada pengetahuan umum.




Penduduk mahukan jambatan itu kekal. Namun Nik Nazmi teguh dengan pendirian peribadi beliau mahukan jambatan itu dirobohkan. Anda boleh lihat sendiri bagaimana beliau tidak mempedulikan keperluan dan kebajikan rakyat. Pakatan pembangkang sibuk meuar-uarkan di sana sini mereka parti berkebajikan dan mengutamakan rakyat. Tetapi di manakah suara rakyat dalam isu ini? 

Dan jangan terlepas pandang cara Nik Nazmi dengan angkuhnya menidakkan hujah yang diketengahkan oleh ahli mesyuarat yang lain sehingga mencetuskan pertelingkahan. Mana dia keadilan yang digembar-gemburkan itu? Cakap tak serupa bikin!

Isu kuil juga disentuh dalam video tersebut. Anda boleh lihat sendiri bagaimana Nik Nazmi memperlekehkan kuil Hindu yang dibina di bawah pokok di kawasan itu. "Kuil di bawah pokok. I am not so interested," katanya. Ini datang dari mulut pihak parti yang giat memperjuangkan kesamarataan semua agama? Kata pentingkan keharmonian antara kaum? Depan cakap lain, belakang cakap lain?

Kalau dah dasar manusia yang dilahirkan sebagai seorang yang "LIDAH BERCABANG " ini lah orangnya .. RAFIZI ... 

Sumber : Rakyat Merah Kuning
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: