.

HARUS BACA !!!! KESAL DENGAN TINDAKAN SUAMI DAYUS !!!


Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim umum isterinya, Presiden PKR, Wan Azizah tidak akan bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke 13.


“Beliau akan kekal sebagai Presiden PKR tetapi tidak akan bertanding dalam pilihan raya umum kali ini,” kata Anwar dalam wawancaranya dengan Al-Jazeera semalam.

PETALING JAYA: PKR president Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail will not be contesting in the 13th general election.

Her husband and PKR advisor Datuk Seri Anwar Ibrahim confirmed this in an Al-Jazeera interview Wednesday night.

Anwar juga menafikan anaknya Nurul Izzah menjadi wakil rakyat dan Naib Presiden PKR melalui neoptisme.

“We are here in a struggle. You can’t compare this to the children of the very rich and the famous, but I leave it to the people to decide,”

Perihal Wan Azizah ingin betanding didalam PRU-13 kali ini bukan baru di mainkan di dada-dada laman blog politik di Malaysia. Jika dikaji semula,Wan Azizah sememangnya berhak untuk mendapatkan satu parlimen atau DUN bagi melayakan dirinya memakai gelaran Ahli Parlimen atau ADUN sahaja. 

Namun kerana suaminya yang dayus telah menghalangnya dari bertanding didalam PRU-13 akan datang kali ini,terdetik didalam hatinya rasa kesal dengan tindakan suaminya Anwar Ibrahim untuk menghalang dirinya dari terus masuk ke gelangang petempuran hebat anatara dua kuasa.

Sumber: Mymedialab.blogspot.com 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

mahadzira said...

Pelik wan azizah kejap bertanding kejap tidak. anwa kata lain dan nurul izzah kata lain juga azmin ali pun kata lain...mana satu yg betul...
tq admin..politik punya hal mcm mcm.

Unknown said...

org dh xnak dia lagi
Di China, Teknik Mengemis Terbaru
Orang yang Mungkin Di Banned Drive-Thru
Kerusi Khas Untuk Keyboard Warrior

Anonymous said...

tak ada apa yg pelik dan bukan dayus....mereka adalah profesional dalam politik atas keperluan berjihad utk kebenaran...setelah dijadikan objek oleh pemerintah untuk menutup segala salah laku pemerintah...mereka ada strategi dan rancangan...yg penting mereka perlu mendapatkan kepercayaaan rakyat yg menaruh harapan kepada bakal pemimpin yg berjuang untuk Allah dan kesejahteraan rakyat jelata seadilnya tanpa mengira siapa...sptmana perjuangan RasulAllah saw, bukan spt yg terdahulu yg tiada unsur Islamik dan tidak ber'nilai'...

Anonymous said...

Вeсause buѕinеss there aгe penalties
foг latе payment of crеditοr invoicеs.
The sites сatering tο information on ѕuspects,
ѵehicleѕ and locatіоns while on the go AND Ι nevеr
vіsuаlizeԁ mуself doing was using a mobile power wash machine fоr сleaning caгs.
But in investment terms one year is іn one plaсe.


my site ... austin internet marketing