.

HARUS BACA !!!! TANGISAN KEKALAHAN AWAL DI GELANG PATAH !!!!

Lim Kit Siang menangis apabila melihat kertas sebutan yang menganiaya Pasrti yang telah dipimpin olehnya setelah sekian lama. ROS DAP terus menjadi tajkuk utama kepada pada bloggers tanahair yang menginginkan DAP tidak boleh betanding dengan logo rekaan mereka sendiri.

Namun demikian, siapa yang tidak tahu bahawa ini semua POYO !!!!!!!! tangisan meminta simpati itu adalah perkara biasa kepada rakyat Malaysia yang dah mula melahirkan rasa MUAK dan MUAL apabila melihat Air mata duta yang dikeluarkan oleh Lim Kit Siang.

DAP telah memaklumkan kepada semua 51 calon Parlimen dan 103 calon DUN negeri dari parti itu supaya menggunakan logo roket terlebih dahulu semasa penamaan calon esok, dan menunjukkan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) surat kebenaran yang ditandatangani oleh Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng.

Didalam sebuah sidang media hari ini , Lim Guan Eng menyatakan agar gunakanlah selagi boleh logo Roket DAP. Lim berkata dua surat kebenaran telah ditandatangani oleh parti itu dan PAS untuk calon-calonnya.

"Jika sekiranya kami tidak boleh menggunakan simbol kami, kemudian baru tunjukkan kepada mereka surat kebenaran yang ditandatangani oleh Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali," kata Lim dalam satu sidang akhbar hari ini.

Tindakan calon DAP menggunakan lambang Pas sebenarnya bukan baru ia seolah-olahnya dirancang  awal jika diteliti dengan tindakan DAP yang tidak merayu kepad RoS awal.Ia jelas hanya strategi untuk membuktikan kononya Pas terbuka untuk semuanya sedangkan pada hakikatnya Pas telah dipergunakan untuk kepentingan DAP.
Sama-sama kita nantikan  proses penamaan calon esok dan melihat secara jelas permainan yang bakal dibuat oleh DAP dan Pas.Yang pasti Pas telah tersasar jauh dari perjuangan asalnya untuk memperjuangkan Islam dan pernah mengkafirkan UMNO kerana bersama dengan MCA. Hakikat sebenar mereka juga sama .

SUMBER:MALAYSIAAKTIF




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: