.

PERHIMPUNAN BODOH !!! MANSUH PTPTN

[Kuala Lumpur-14-4-2011 Perhimpunan Mansuhkan Ptptn]

Adam Adli berjaya memperbodohkan segelintir pelajar IPTA dan IPTS untuk mengajak mereka turun ke jalanan untuk mengadakan sebuah perhimpunan bodoh yang menuntut PTPTN dihapuskan oleh kerajaan Malaysia. 


Adam Adli adalam legasi penyambung perjuangan Pakatan Rakyat pada masa akan datang, maka tidak hairan lah apabila ada yang beranggapan bahawa Adam Adli adalah anak murid kepada Mat Sabu dan agenda pemikiranya adalah untuk menentang Kerajaan pada masa akan datang. 

Penghapusan PTPTN seperti apa yang diminta oleh mereka ini adalah tidak wajar di buat oleh kerajaan Malaysia. Ini adalah kerana PTPTN telah melakukan pelbagai cara untuk mereka yang menggunakan biasiswa yang dibiayai oleh PTPTN bagi mengurangkan beban mereka yang pernah mendapat biasiswa dari agensi tersebut. Ini juga telah diperakui apabila , ada akhbar tempatan yang melaporkan bahawa PTPTN telah mengeluarkan pengecualian dari pembayaran balik Pinjaman PTPTN kepada 11 242 orang bekas pelajar IPTA dan IPTS yang mendapat kepujian Pertama di Universiti. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: