.

MISI AMBIGA HAMPIR BERJAYA!!!!!



Walaupun Si keling Ambiga ni sebenarnya failed dalam mata pelajaran Bahasa Melayu sewaktu dibangku sekolah dahulu itu tidak menghalangnya untuk meneruskan kebencianya terhadap orang Islam Melayu kat Malaysia ni . 

Itu lah dia siapa Ambiga yang sebenarnya. Tapi ingin menjadi rakyat Malaysia yang prihatin sedangkan SPM Paper Bahasa pun x lepas . G la buat SPM paper julai luluskan dulu Kertas Bahasa Melayu tu . ahahahaa 

Ambiga adalah seorang isteri kepada suami yang pernah dilebelkan sebagai pengganas satu masa dahulu.Maka tidak hairanlah gerakannya yang lembut memperlihatkan tarian pengganas yang telah diajar oleh suaminya.

Didalam sebuah kes MURTAD Lina Joy , Ambiga lah juga diantara orang yang berusaha keras untuk memastikan kes tersebut menang dengan pelbagai jenis tipu helah undang-undang asalkan dia berjaya mengkafirkan seorang orang ISLAM di Malaysia sehingga lah suruhanjaya antara agama tertubuh di Malaysia. Tetapi yang amat menyedihkan adalah Sasterawan Negara yang mempunyai kehalusan berbahasa diperdaya dengan sebegitu mudah , iaitu S.Samad Said yang juga diheret dan turut serta didalam perjuangan Ambiga. 

IFC , satu lagi pendedahan tentang diri AmBIGA yang orang melayu duk sokong , dok ikut. Didalam isu IFC AMBIGA  lah yang menyenaraikan tuntutan IFC dimana orang bukan ISLAM boleh menggunakan nama Allah sebagai kataganti nama tuhan mereka dan beberapa tuntutan yang pernah dibuat oleh IFC. Perkara ini Nik Aziz tidak perasan dimana sebenarnya impak yang kuat akan berlaku. Sedangkan Ustaz Ismail kamus , YB.Dr.Hassan Ali , Ustaz Hassan Basri telah perasan dari awal lagi sejak Kes Lina Joy menjadi topik perbualan hangat di bibir rakyat Malaysia. 

Adakah ini yang menjadi ikutan Puak2 pembangkang selama ini yang bertopengkan perjuangan dan kebebasan dan keadilan rakyat kononya. Jika semua diatas AMBIGA berjaya lakukan , nescaya tidak lama lagi keturunan kita di Bumi Malaysia ini akan menerima bala sama seperti di Indonesi. Perkahwinan campur tanpa menukar dahulu agamanya kepada agama islam pasti akan berlaku. 

Renung-renungkan.... 
Selamaty Beramal.... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: