.

SEQUEL : KONSPIRASI WAN AZIZAH & KHALID IBRAHIM

 

FreeMalaysianToday (FMT) ada melaporkan sikap lepas tangan MB.Selangor Khalid Ibrahim terhadap isu video lucah Azmin Ali yang tersebar di segenap alam maya baru-baru ini. 

Ini adalah SEQUEL kepada apa yang pernah TWH tulis didalam Konspirasi Wan Azizah dan Khalid Ibrahim untuk menjatuhkan Azmin Ali dari Keriernya sebagai pemimpin no.2 didalam PKR.

Sikap lepas tangan dengan memberi alasan "NO COMMENT" Khalid Ibrahim keatas Video lucah Azmin Ali serba sedikit telah memperlihatkan bahawa penglibatan Khalid Ibrahim yang bergabung tenaga bersama Wan Azizah untuk menjatuhkan Azmin Ali semakin jelas kelihatan. 

Perkara ini menjadi semakin "Clear" apabila Khalid Ibrahim yang ditanyakan oleh pihak wartawan berkenaan dengan isu tersebut hanya ketawa kecil dan tersenyum diikuti dengan beberapa orang Exco Kerajaan Negeri yang lain selepas mensyuarat mingguan Exco di Bangunan SUK. 

Sedangkan Azmin Ali ketika itu terpaksa berseorangan untuk menangkis dan membuktikan bahawa dirinya dianiaya oleh pihak Pro UMNO yang tidak bertangungjawab serta ingin mengaibkan dirinya dan keluarga. Tanpa Azmin sedari bahawa ianya adalah Konspirasi yang dicipta oleh Khalid Ibrahim untuk menjatuhkan dirinya sebagai pemimpin No.2 didalam PKR.









Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: