.

GEMPAR !!!!HARUS BACA :-TIADA PERBICARAAN KES DI MAHKAMAH FERANCIS!!!!

GEMPAR !!!!!


"Pengakuan Daripada Mahkamah Peracis "

Sedang isu pembelian kapal selam Scorpene dimainkan oleh puak pembangkang melalui streamnya SUARAM , pihak intelligance Malaysia telah membuat risikan secara terperinchi isu pembelian kapal selam tersebut. 

Menurut Pengarah SUARAM Dr.Kua Kia Soong , "SUARAM percaya terdapat sesuatu yang besar disebalik pembunuhan Altantuya Sharibu dan ianya adalah persoalan yang melibatkan Rm500 billion dan komisen RM7 billion berkenaan pembelian kapal selam Scropene".

Secara tidak langsung , Pengarah SUARAM cuba mengaitkan Perdana Menteri Dato'Seri Najib Tun Razak di dalam pembelian kapal tersebut serta menuduh Pempimpin Nombor 1 malaysia itu terlibat didalam kes pembunuhan Altantuya Sharibu.

Mengikut sistem perundangan Negara Perancis , hakim dibenarkan untuk menyiasat dan menyelidik secara bebas dan diberi kebenaran untuk menyoal saksi didalam sesuatu kes. Terdapat beberapa kes contoh yang melibatkan syarikat DCN dengan beberapa buah negara yang menandatangni kontrak pembelian kapal selam di antarantanaya dalah Taiwan dan Pakistan. 

Tidak kurang juga siasatan yang dilakukan kepada Malaysia , selepas SUARAM meminta agar kontrak tersebut disiasat secara terperinchi oleh sistem perundangan yang terdapat di Perancis.


SUARAM yang didalam usahanya menggambarkan bahawa Kerajaan Malaysia telah diheret ke Mahmakah Perancis dan Perdana Menteri Malaysia terlibat didalam kes tersebut secara TOTALNYA adalah PASLU semata-mata PASLU. Ini dibuktikan oleh Mahmakah Perancis , bahawa MALAYSIA TIDAK PERNAH DIBAHAWA KE MAHKAMAH PERANCIS UNTUK DIBICARAKAN KES KONTRAK PEMBELIAN KAPAL SELAM JENIS SCORPENE. 


Dikhabarkan 11-28 Jun 2012 Nurul Ezzah akan membentangkang kontrak pembelian kapal scopene tersebut di Parlimen bermula hari ini. Kenyataan yang akan di persoalkan oleh Nurul Ezzah adalah berdasarkan kenyataan PALSU yang akan di Spinkan oleh blog-blog pembangkag. SUMBER ----> UNITMEDIASIBER


TWH: BERKATA


Rakyat Malaysia tidak seharusnya mempercayai dakyah yang cuba dibawa oleh puak-puak pembangkang , khususnya di dalam kes yang diutarakan yang melibatkan isu Pertahanan dan Ketenteraan Negara Malaysia. 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: