.

GEMPAR !!!!!! KELUHAN RAKYAT FUCKATAN RAKYAT!!!!!!

Rasa ketidakpuasan hati rakyat dibawah Negeri Jajahan Rejim Yahudi Fuckatanrakyat!!!

Ini lah dia keluhan demi keluhan rakyat Selangor yang ditadbir oleh FUCKATANRAKYAT Rejim yahudi YB.Khalid Ibrahim. Kontraktor yang dilantik oleh mereka adalah kontraktor yang tidak bertauliah dan berpengalaman didalam kerja-kerja yang ditawarkan . 

Alangkah malu TWH apabila masyarakat india Meru Klang , menyatakan ",saya tau islam itu bersih , dan sewaktu untuk memancing hati rakyat dulu , PAS jaga Islam , PAS BERSIH dan pelbagai janji manis demi mendapatkan undi berharga daripada rakyat Selangor."katanya kepada krew wartawan. 

Apakah ini yang sedang dicerminkan oleh PAS yang selama ini memperjuangankan ISLAM , berjuang untuk menjadikan MAlaysia sebagai sebuah Negara Islam?? Ini tidak lagi berlaku dan tidak ada lagi didalam pendirian pucuk pimpinan tertinggi PAS. 

Maka tidak lah menjadi hairan apabila HUDUD tidak lagi bermain dibibir-bibir pemimpin dan kaki ceramah PAS. Walau dimana sekalipun mereka berada...


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: