.

GEMPAR!!! PENDEDAHAN PEMECATAN HASAN ALI DI SELANGOR!!!!

Pendedahan sebenar yang dibuat oleh ADUN Bandar Baru Kulim Datuk Zulkifli Nordin diatas pemecatan idolanya Datuk Hassan Ali amat memeranjatkan TWH kerana apa berita yang TWH terima sebelum ini berlainan bebenor bunyi rantaknya. 

Ceramah yang diadakan di Taman Petaling Perdana PJS1 yang bertujuan mendedahkan atas DOSA apa HASSAN ALI di pecat daripada sistem pentadbiran Negeri Selangor yang kini dibawah pimpinan Parti FUCKATANRAKYAT. Walaupun telah timbul kekecohan didalam ceramah beliau , namun pendedahan berjaya dibuat sehingga ahli FUCKATANRAKYAT tidak mampu untuk menerima hakikat sebenar bahawa itu lah yang sedang berlaku di dalam pentadbiran Negeri Selangor. 



Didalam ceramah tersebut YB Zulkifli Nordin mendedahkan mengapa Dr.HASSAN ALI di pecat , diantara puncanya adalah Dr.HASSAN ALI cuba menghapuskan ARAK , MAKSIAT dan JUDI. Diatas nama perjuangan PAS Dr.HASSAN ALI dahulu , kini mendapat tentangan hebat daripada sekutu FUCKATANRAKYAT iaitu DAP. 

Perkara ini semakin jelas menunjukan bahawa FUCKATANRAKYAT hanya mempergunakan PAS diantara MEDIUM yang memainkan sentimen AGAMA ISLAM bagi mencuit hati orang MELAYU. namun setelah mereka bajaya menakluki Negeri Selangor , Perjuangan PAS yang selama ini berlandaskan AJARAN ISLAM semakin tenggelam. 

TWH BERKATA : 

HALLLOO...... PAS bukan malaikat , jauh sekali ada gelaran Rasul @ Nabi yang boleh taat dan setiap kepada perjuangan mereka , mereka adalah manusia biasa jugak yang bila tiba sampainya waktu segalanya akan berubah contohnya nyata .Lihat apa yang berlaku. Negeri Selangor PAS dan ISLAM hilang kuasa . Pulau Pinang langsung tak ada kuasa. Kedah Negeri yag tidak memberikan apa-apa keuntungan kepada mereka berperang sesama sendiri. Kelantan , 20 tahun dah PAS memerintah langusng tidak ada perubahan baik dari segi ekonomi , insfrastruktur , jauh sekali pendidikan. Jadi anda nilailah dimanakan perjuangan PAS selama ini. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: