.

HARUS BACA!!!!! COMUNIST IN TOWN!!!!!

GEMPAR!!!!! KAJIAN TELAH MEMBUAHKAN HASILNYA KINI!!!!!



hasil penulisanya yang menunjukan sesuatu yang menarik pemikiran TWH untuk berfikir berkenaan sesuatu didalam usaha mengubah pemikiran rakyat Malaysia yang semakin tertipu dengan permainan politik Pembangkang FUCKATANRAKYAT. 

Secara peribadinya TWH berfahaman PakatanHaram Jadah di bumi Malaysia kini sedang membawa pemikiran atau lebih tepat lagi idealogi yang dibawa oleh Komunis satu masa dahulu. Mereka adalah penyambung turun temurun warisan perjuangan komunis.

Lihat dan baca link yang telah diberikan oleh TWH diatas.Baca dan fahamkan apa yang cuba diterjemahkan oleh penulis blog tersebut. 

Secara terang dan jelasnya Lim Guan Eng (LGE) yang bernaung dibawah parti DAP berkepalakan Karpal Singh botak , berjaya menggerakakan fahaman politik Komunis di Malaysia. Gerakan ini telah bergerak sejak 50 tahun lebih yang lalu. Sejak dari zaman Chin Peng lagi mereka telah memulakan gerakan fahaman ala komunis di MAlaysia sehingga lah mereka mampu menubuhkan sebuah parti besar iaitu PAKATANRAKYAT. 

Contoh pembuktian atau pendedahan ini adalah , Demostrasi Jalanan yang selama ini puak-puak pembangkang adakan disekitar Kuala Lumpur. Demostrasi yag diasaskan oleh Chin Peng telah berjaya diadakan , tujuannya adalah untuk mendesak Kerajaan menurut kata mereka agar senang mereka menggulingkan kerajaan yang sedia ada.

Jika anda adalah seorang pemnbaca dan pengkaji atau yang seumpama denganya , anda akan melihat gerakan yang telah diaturkan oleh Chin Peng yang kuat berfahaman Politik Komunis , menyusun atur gerakan mereka. 

Dan kini usaha 50 tahun Chin Peng mula menunjukan hasilnya contohnya :- 

1) DAP berjaya ditubuhkan 
2) Orang Melayu mula berpecah belah 
3) Perjuangan yang meilbatkan dua fahaman politik Pro Pembangkang dan Pro Kerajaan juga berjaya dilakukan,
4) Menggunakan isu sensitif untuk menjentik semangat orang Melayu. 
5) Menubuhkan beberapa parti kecil untuk menjadi kayu api @ nasi tambah kepada setiap isu yang mereka timbulkan.Contohnya SUARAM , DAN HINDRAF. 

terdapat pelbagai lagi contoh yang tidak dapat untuk TWH catatkan dalam blog TWH. Namun ianya pasti kaan terdedah samada dari blog penulis TWH atau dari rakan-rakan bloggerians TWH.

Secara kesimpulanya adalah , Fahaman politik pembangkang adalah hasil dari gerakan ala Komunis yang halus bagi memastikan Malaysia huru hara dan akan mereka perintah sama seperti Singapura. Pelbagai gerak saraf mereka gunakan , antaranya adalah , menyerang kewibawaan Ketenteraan Malaysia yang mereka sendiri sedar bahawa Ketenteraan adalah dibawah tangan Yang Di-_ertuan Agong , maka sekiranya ketenteraan goyah ini membawa maksud mereka sedang mempertikaikan Sistem Raja-raja Melayu yang kini mereka ingin musnahkan Institusi raja-raja Melayu di Malaysia. 

Gerakan Komunis ini terlalu halus , dan ianya dikenali atau famous dengan gelaran "The Art Of War" .Selaku rakyat Malaysia yang berfikiran terbuka , perlu lah berfikir secara halus dan sehalusnya untuk menerima PEMBANGKANG sebagai peneraju utama Negara pada PRU-13 akan datang. Masa untuk mengubah kepimpinan memang senang dan singkat , tetapi sekiranya rakyat tersilap pilih didalam percaturan halus Komunis In Town ini , maka Malaysia akan menjadi seperti Singapura. 


nantikan sambungan story TWH ini esok...

Renung-renungkan....


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: