.

HARUS BACA !!!!!!! KHALID GAGAP , KETAR LUTUT!!!!


Pembangkang yg gagal memainkan peranan untuk bekerjasama dengan SPR bagi menarik rakyat mendaftar sebagai pengundi, dilihat lebih suka mempersoalkan pertambahan pengundi baru yg berdaftar daripada menarik rakyat untuk mendaftar sebagai pemilih.

Berdasarkan maklumat yg diperoleh, kerajaan negeri pimpinan PKR, DAP dan Pas telah mengarahkan wakil2 mereka untuk membuat soal selidik dari rumah ke rumah bagi mengesahkan pengundi baru di Selangor, seolah2 mereka meragui senarai pengundi baru itu. 

Di Selangor sahaja pertambahan pengundi baru dianggarkan berjumlah 300,000 orang manakala mereka yg layak mengundi tetapi belum mendaftar sebagai pengundi adalah berjumlah 600,000 orang. Anehnya kenapa PR tidak berusaha untuk menarik lebih ramai rakyat yg layak mengundi untuk mendaftar sebagai pengundi, dari mempertikaikan jumlah itu? Apakah Khalid sudah ketak kepala lutut dan apakah ini menunjukkan Khalid gagap sudah tahu bahawa rata2 pengundu baru itu tidak akan mengundi PR dalam PRU-13 nanti?

Patut la selama ni PKR , DAP , PAS pukul canang bagitau UMNO sibuk membuat tambahan pengundi hantu , dan memberi kerakyatan segera kepada warga asing , sedangkan mereka sendiri yang melakukan perkara keji sedemikian , lepas tu palitkan TAIK di muka UMNO. 

Sekrang mai rasa...
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: