.

PENDEDAHAN !!!!!! KEJINYA LIM GUAN ENG !!!!!!


Sebelum Pulau Pinang Diambil Alih Oleh DAPig's 


Bagi memastikan perpaduan kaum di Malaysia dijamin dan diperakui oleh semua bangsa di Malaysia tidak mengira sama ada India , Melayu dan Cina Malaysia masih dirasakan aman damai , tiada perbalahan , ini membawa maksud bahawa Malaysia dan rakyatnya hidup didalam satu rumpun yang bersatu padu. 

Sejak dari zaman Tun Mhathir lagi , Perpaduan menjadi teras utama beliau untuk menetukan masa depan Negara. 

SELEPAS DAP AMBILALIH PULAU PINANG. 

Lihat graf diatas , ini lah cara halus yang digunakan oleh Lim Guan Eng bagi memastikan orang MELAYU di halau keluar jauh dari bandar Geogre Town. Taktik sebegini pernah digunakan oleh sebuah Parti Politik di Singapura. Yb.Zuraidah Ketua wanita PKR yang asalnya dalah warga singapura mengakui bagaimana taktik "penghapusan kaum" ini dijalankan di Singapura. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TALKWITHHAND ingin menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia agar buat lah pilihan yang tepat. Pastikan PRU-13 akan datang mengubah landskap politik tanahair. Kerajaan Malaysia akan memperuntukan pelbagai jenis kemudahan untuk rakyat Malaysia . Usah ditanya apa Kerajaan akan beri kepada kita sekiranya kerajaan menang besar nanti , sebaliknya tanyalah pada diri kita apa yang kita sumbangkan untuk Kemajuan Negara. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: