.

SEDAR !!!!!! dan TUKAR !!!!!!!!


SUMBER BERITA - CYBERTROOPERS KELANTAN 

Kekecohan yang berlansung ketika ini di mana perhimpunan dua buah fahaman politik Negeri Kelantan telah menunjukkan bahawa rakyat Kelantan telah mula SEDAR dan ingin TUKAR kepada kerajaan yang sedia ada untuk mengambil semula tampuk pemerintahan kerajaan PAS yang kini telah pun mencatat ketehutangan Negeri sebanyak RM500B.

Kekecohan mula berlaku apabila provokasi dari pihak ROYALTI (R) yang mengadakan perhimpunan ditenpat yang sama. Ini telah menimbulkan ketegangan bila mana pihak (R) telah melemparkan perkataan-perkataan serta membaling botol dan batu kepada pihak SEDAR sehingga akhirnya pertempuran sesama MELAYU KELANTAN berlaku. tetapi dimana DAP , dimana PKR ketika ini . Hanya duduk diatas kerusi empuk , sambil isap rokok , kaki diatas meja dan gelak terbahak-bahak kerana telah berjaya melagakan satu bangsa MELAYU.  

Secara jelasnya penyokong yang menuntut ROYALTI MINYAK KELANTAN tidak faham dan tidak tahu dimana ROYALTI tersebut dibayar oleh kerajaan Pusat untuk rakyat Negeri Kelantan. Sila rujuk (sini) TWH pernah tulis perkara ini dan berasaskan bukti kukuh yang diberikan oleh Jabatan Akauntan Negara. 

TWH BERKATA : 

Apa pun , TWH masih menantikan KICKDA FELLA UPDATE perkembangan terkini dari KELANTAN 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

Sudah sampai masa rakyat kelantan bangun dan berubah untuk TUKAR kerajaan memerintah Negeri Kelantan.

Setelah lama di perintah oleh Nik Aziz , dan tidak ada apa-apa pembangunan yang pesat pun berlaku di Kelantan. Yang dikatakan pesat olegh Nik Aziz , "KELANTAN DAH MAJU SEBAB DAH ADA TESCO dan MYDIN"

itu kemajuan yang disebut2 oleh NIK AZIZ.

Anonymous said...

Elok!!!!

Gocoh sokmo melayu samo melayu. Oghe cina dan india suko tepuk tange bila tengok samo melayu gocoh sokmo ...

PAS tubik la dari kelate tu.. burghi ko UMNO pulok perintoh Kelate..tengok lagu mano perubahan yang takat bulh UMNO buat utk kelate.