.

HARUS BACA !!!!! DAP dan PAKATAN BERLAGA ANGIN !!!!!

Didalam Perlembagaan Malaysia , pengisytiharan Agama Islam sebagai agama rasmi di Malaysia terlah dipersetujui oleh setiap lapisan masyarakat di Malaysia secara RASMINYA. Begitu juga dengan Bahasa kebangsaaan adalah Bahasa Melayu. 

Tetapi di dalam perlembagaan FUCKATANRAKYAT tidak ada coretan dua perkara penting tersebut. Malah ianya akan dibubar semula oleh mereka bagi memenuhi kehendak NAFSU masing-masing sehingga Malaysia tidak lagi menjadi sebuah Negara Islam. Itu adalah FAKTA. 

Fakta tersebut disokong dengan pembuktian , bahawa mejoriti ahli parlimen DAP adalah beragama Kristian berbanding dengan Buddha. Dari lim Guan Eng sampai la kepada sekecil-kecil barua DAP adalah mejoritinya Kristian. 

Pasti ramai akan tertanya-tanya apa akan terjadi kepada PAS sekiranya PRU-13 akan datang pihak FUCKATANRAKYAT menang? Lihat saja karikatur diatas , kartun tersebut menggambarkan dan mencerminkan PAS DULU , KINI dan SELAMANYA. PAS akan kekal menjadi BARUA @ ANJING SURUHAN @ BABI TUNGGANGAN bagi DAP dan PKR sahaja. Ini kerana di dalam PAS juga ada krisis dalaman yang mereka sembunyikan dari mata penyokong tegar mereka agar mereka tidak hilang kuasa penyokong TEGAR parti PAS.

Tambahan pula PAS kini PAS ada macam-macam masalah.terpulanglah kepada puak PAS yang membaca artikel ini percaya atau tidak siapa kah sebenarnya PAS.Tidak berapa lama dulu,PAS pernah dikenali sebagai parti alim ulama berikutan ramainya para ulama pondok dan ilmuan agama lulusan dari Timur Tengah yang lebih selesa berjuang dari dalam PAS berbanding bersama dengan UMNO.Bagaimanapun beberapa tahun kebelakangan ini,trend sedemikian seperti sudah berubah arah apabila para ulama dan tok guru pondok kini kelihatan semakin menjauhi PAS dimasa yang sama dilihat semakin mesra pula dengan UMNO.Sikap PAS yang semakin angkuh dan bongkak dalam mengejar kuasa termasuk sanggup menggadai prinsip dan dasar perjuangan Islam termasuk kerap tunduk pada tekanan rakan sepakatan dari pakatan haram turut menyumbang ke arah perubahan trend tersebut.Di Kelantan umpamanya,sebahagian besar tok guru pondok sudah tidak lagi sanggup bersekongkol dengan PAS yang dilihat melebih-lebihkan dunia hingga lupa matlamat sebenar untuk mendaulatkan Islam dan hukum hakamnya.

Disebabkan DAP secara mejoriti ahli parlimennya adalah Kristian , DAP terpaksa menolak HUKUM HUDUD yang akan dilaksanakan oleh PAS yang dilihat kononya bermatian untuk menegakkan Hukum tersebut apabila FUCKATANRAKYAT berjaya mengambil alih kerajaan didalam PRU-13 akan datang. Ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa FUCKATANRAKYAT tidak begitu stabil dari segi struktur dalaman Kabinet FUCKATANRAKYAT. Sekiranya DAP menolak terus HUKUM HUDUD , PAS pasti akan keluar daripada menjadi parti Komponen FUCKATANRAKYAT diatas alasan HUDUD DITOLAK OLEH FUCKATANRAKYAT. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: