.

HARUS BACA !!!!! HASAN ALI PECAH LOBANG !!!!!

Datuk Dr.Hassan Ali Presiden Jalur Tiga (JATI) semalam dengan selamba mendedahkan kelemahan PAS di dalam pentadbiran kerajaan Negeri Selangor. 

Presiden JATI itu juga, tanpa segan silu menyatakan kepada pihak Media bahawa, parti yang pernah beliau pimpin dahulu , kini semakin BACUL dan LEMAH apabila gagal mentadbir Negeri Selangor mengikut undang-undang Islam.

Kenyataan tersebut dibuat apabila , usul yang dibentangkan oleh Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) berkenaan , pengasingan tempat duduk antara lelaki dan perempuan islam didalam panggung wayang. Dr.Hasan Ali menyifatkan kes penolakan usul tersebut tidak ubah seperti kes dirinya sehingga beliau keluar daripada Parti PAS. 

Kini PAS dianggap seperti PELACUR MURAHAN DAP dan PKR di Negeri Selangor. Secara jelas dan nyata kini PAS semakin hilang kuasanya didalam sistem pentadbiran Negeri Selangor terutama sekali bahagian Hal Ehwal dan Kebajikan Orang Islam Negeri Selangor. 

Ini sudah cukup membawa maksud bahawa pembentukan Negara Islam apabila FUCKATANRAKYAT berjaya mengambil alih kerajaan sediada dilihat semakin kabur, serta perlaksanaan HUKUM HUDUD juga tidak akan dapat dilaksanakan seperti mana yang diinginkan oleh PAS didalam Skrip Perjuangan PAS. 

Sumber : AIDC 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: