.

HARUS BACA !!!!! RTM IKTIRAF DS ROSMAH SEBAGAI PM !!!!!

HOT !!!!! HOT !!!! SEMALAM DILAMAN-LAMAN BLOG PRO PEMBANGKANG YANG BENGAP ....

Agak terperanjat jugak TWH apabila dikhabarkan bahawa RTM dan TV3 telah menobatkan DS Rosmah sebagai Perdana Menteri Malaysia apabila dijemput hadir secara langsung di RTM dan TV3. 

TWH sempat la jugak menjengah ke laman blog pro pembangkang yang PERASAN HEBAT !! kononnya bercerita ini adalah cubaan sabotaj oleh RTM dan TV3 terhadap DS Rosmah Mansor. 

Sedangkan DS Rosmah di jemput bagi menerangkan sebuah program REMAJA iaitu ESKPRESI REMAJA BERSAMA PERDANA MENTERI yang akan berlangsung pada 7 julai 2012 nanti bertempat di Stadium Negara Kuala Lumpur. Ds Rosmah yang bercakap selaku YDP Persatuan Pandu Puteri Malaysia yang menganjurkan program tersebut . 

Jadi dimana silap dan salah TV3 Dan RTM yang kononya menobatkan DS Rosmah sebagai Perdana Menteri ???? AHHHHHH GILERRRR dah puak pembangkang. 

TWH BERKATA : 

Kepada seluruh rakyat Malaysia yang ada terbaca isu yang cuba disebarkan oleh pembangkang ni , jangan lah main serkap jarang sahaja. Main kutip pastu pakai masuk dalam blog masing-masing kerana ini adalah Fitnah semata-mata. Apa lah lagi sinonim untuk pembangkang jika bukan FITNAH sana sini .

Apa pa pun sila la rujuk laman blog Zamzarina   


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: