.

HARUS TENGOK !!!!!!!! PAK SEKS DEPAN -BELAKANG - MULUT MCM .........!!!!!!

SUATU KETIKA DAHULU - INILAH DIA PERKATAAN YANG KELUAR DARI MULUT 
ANWAR IBRAHIM...

Pembuktian Anwar Ibrahim yang dahulunya cukup kuat didalam mempertahan perlembagaan Malaysia terutama didalam isu Agama Rasmi di Malaysia dan Hak Keistimewaan Bangsa Melayu . 

Tetapi apa kita kita boleh lihat sekarang , Anwar Ibrahim tidak lagi menyebut bahawa Agama Islam adalah agama rasmi bagi Malaysia , dan Hak Keistimewaan Melayu tidak boleh dipertikaikan oleh mana-mana bangsa didalam Malaysia , kini ianya telah menjadi sebahagian daripada perjuangan Anwr Ibrahim selaku Presiden parti Keadilan Rakyat.

Jika benar Anwar Ibrahim adalah seorang yang berpendirian tetap , mengapa perlu terjadi seperti apa yang kita boleh lihat dengan jelas kini Anwar telah menentang isu Agama islam sebagai Agama rasmi. 

Secara jelasnya kini perjuangan Anwar Ibrahim telah bergabung dengan sebuah parti Komunis iaitu DAP , kita sedia maklum bahawa , DAP tidak bersetuju dengan perlembagaan yang telah termaktub didalam coretan Buku Perlembagaan Malaysia sejak negara mencapai kemerdekaan lagi. Diantara perkara utama perjuangan DAP adalah untuk menjadikan Malaysia bukan lagi Agama Islam adalah agama rasmi , serta hak keistimewaan Melayu disama ratakan dengan bangsa-bangsa yang lain terutama Cina dan India. 

Persoalanya adalah , Adakah rakyat perlukan pemimpin sebegini , DAHULU CAKAP LAIN , DAN KINI CAKAP LAIN ..? maka tidak hairan lah semakin ramai ahli PKR yang tergolong didalam golongan YB ke ADUN ke , melompat keluar dari PKR. Ini lah punca utama mengapa seperti YB Zulkifli Nordin , Dr. Hasan Ali dan beberapa lagi ahli politik FuckatanRakyat meninggalkan perjuangan Anwar Ibrahim. 
















Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

anu-war ke tu yeop ... haiishhh mude bebenot teman nengok nye ....

tapi itu mungkin ley diey sebbnye mase mudey kan ... masey tu berkhobar2 tenam nengok diey bersamey 2 umno ...

tapi zaman udah brubah yeop .. maney adey org rope ini lagi... haiisshh tak percaye lah teman .. risau pulak tenam nengoknye ...

POLITIK ...POLITIK ... sasamey bangsey habis dijualnye .. entoh ley... hek'eh ..